Gå til innhold

Finnes det en operatør som tilbyr både Netcom- og Telenor-dekning?


Anbefalte innlegg

Hei, er det noen abbonomant med mulighet till å bruker Netcom og Telenor Dekning?

 

Jeg har ikke Netcom dekning hvor jeg jobbe, og ikke Telenor dekning hvor jeg bor. Hvordan kan jeg unngår å har to Sim kort og to nummer?

Endret av cyclo
Emnetittel forbedret
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med ett Hello abbonement kan du velge om du vil ha Netcom eller Telenor dekning på ditt SIM. Det er imidlertid ikke støtte for med dagens SIM teknologi å kjøre flere operatører på samme SIM kort.

 

Det finnes vel noen få mobiler som har 2 SIM kort lesere, men tror du må swappe mellom disse via boot/flight mode for å bytte operatør. du kan altså ikke ha 2 operatører aktive på en gang.

 

Rent teknologisk så tviler jeg på at det hadde vært noe problem å lage mobiler som støttet både 2,3 og flere sim samtidig, men konsekvensen prismessig i disse app-tider hadde nok blitt katastrofalt. Dette hadde vel ikke gått en uke en gang, før noen hadde laget en app som sniffet prislister realtime og dynamisk til enhver tid brukte den operatøren som var billigst, noe som ville medført til en enorm priskrig på "tellerskritt", men fokus på tjenester omtrent ville forsvunnet.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...