karoald Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Bru Bildet er fjernet. Beskrivelse: Bruer er kjekt å få-og det er mange fine å sjå rundt i landet-her er ei av dei SJÅ PÅ "LINK"(Storformat)der er det mer rette farger på bilde---- Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Veldig bra bidrag og takker for det;) Lenke til kommentar
karoald Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 Veldig bra bidrag og takker for det;) Takker for det Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Bruer i alle former er alltid artig å se! Bra skarphet over det meste her (så det i storformatet)..Ble nok i mørkeste laget for meg dette da. 3'er herfra! Lenke til kommentar
karoald Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 Bruer i alle former er alltid artig å se! Bra skarphet over det meste her (så det i storformatet)..Ble nok i mørkeste laget for meg dette da. 3'er herfra! Tusen takk Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Veldig stilig med lys, komp og kontraster Litt voldsomt med blåstikket etter min smak, men tøfft det også på sin måte. Synes det heller en del mot venstre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg