Joachim_F Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Vi tar en titt på klassiskerne The Last Crusade og Fate of Atlantis. Les hele saken Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Ah, herlige spill!! Disse husker jeg godt! Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Spilte bare Fate of Atlantis, men det var et fantastisk godt spill. Hadde gjort seg bra som film også spør du meg, langt bedre enn hva de endte opp med som fjerde i serien. 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Synes å huske amiga 500 vesjonen var på 5 disketter Stor koste meg meg atlantis back in the day Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Holder på med Fate of Atlantis nå (vel, av og på). Valgte vel teamarbeid siste omgang så blir vel det fremover nå. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Gamer.no gjør det igjen, ser jeg... Var det bare jeg som håpet på et nytt eventyr med Indy da de så den overskriften? Det er tvilsomt LucasArt gjør noe med det, men Telltale Games har jo dratt frem en rekke gamle serier som Monkey Island og Sam & Max, og i tillegg gjort en bra jobb med Back to the future og (forhåpentligvis) Jurassic Park. At de lager et Indy-eventyr er vel ikke så utenkelig? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Lurer på når GOG skal få en avtale med LucasArts vedrørende disse gamle titlene. Jeg har spillene liggende her, men mangler dessverre floppydisk på denne maskinen. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Spilte gjennom Last Crusade flere ganger på Amigaen. Herlig spill Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Lurer på når GOG skal få en avtale med LucasArts vedrørende disse gamle titlene. Jeg har spillene liggende her, men mangler dessverre floppydisk på denne maskinen. Ligger på Steam. Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Synes å huske amiga 500 vesjonen var på 5 disketter Stor koste meg meg atlantis back in the day Monkey Island 2 til Amiga var på intet mindre en 12 disketter(!) Herregud for et opplegg... Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Fate of Atlantis er et helt enormt bra spill, men å sette det over Monkey Island 2? Makan.... Glimrende artikkel, forøvrig. Mye vil ha mer! Lenke til kommentar
samco Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Så synd at de gammle lukas spillene ikke dukker mere opp som hd remakes kosa meg med monkey 1 og 2 på live Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Monkey Island 2 er over Fate of Atlantis på min liste ihverfall. Holder på med remaken av MI2 nå. Fantastiske spill. Last Crusade har jeg faktisk ikke prøvd, trodde det var en helt annen type spill av en eller annen grunn. Skal testes på steam. Hd remake av atlantis hadde vært knall! Dette er sånt jeg gladelig betaler for. Verdt hver eneste krone. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Likte også fate of altlantis veldig godt, er et artig spill. Vet ikke helt om jeg holder det over Monkey Island dog. AtW Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Kjøper ikke gamle spill på steam, der kjøper jeg bare nye spill, gamle spill kjøper jeg på GOG, så håper de kommer på GOG etterhvert Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Ja du sier noe der. Har sett på GOG før men aldri kjøpt noe derfra. Er det noe forskjell utover pris? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Elsker Fate of Atlantis. Med den nyere versjonen er det jo full dialog også, med VELDIG godt valgte skuespillere. Kunne nesten tro det var Harrison Ford selv som spilte Indiana. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Steam virker litt styr på slike spill, ScummVM er jo ett must, tungvindt å måtte dille med steam-måten å installere på skulle man tro? AtW Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Hvordan da styr? ScummVM er utrolig kjekt, spilte gjennom DOTT og Goblins 3 med ScummVM på min Nokia 5800. Funket glimrende. Men jeg opplever Steam som temmelig enkelt. Ikke mange museklikk for å installere et spill. Og hvis man skal kjøpe spill for bruk med ScummVM så blir det mer styr å holde oversikt over. Steam passer godt på alt man har kjøpt. Remakene funker selvsagt ikke med ScummVM. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Hvordan da styr? ScummVM er utrolig kjekt, spilte gjennom DOTT og Goblins 3 med ScummVM på min Nokia 5800. Funket glimrende. Men jeg opplever Steam som temmelig enkelt. Ikke mange museklikk for å installere et spill. Og hvis man skal kjøpe spill for bruk med ScummVM så blir det mer styr å holde oversikt over. Steam passer godt på alt man har kjøpt. Remakene funker selvsagt ikke med ScummVM. Styr fordi steam ikke installerer spill på "vanlig måte", derfor må man mase mer for å få de over i scummVM. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå