genesis Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 lurer i grunn på litt av hver, ta det fra byrjan: jeg har nå ett - MSI geforce 4 ti4200 128mb DDR 4xAGP ting jeg lurer på: - hvilke måter kan jeg gå frem på når jeg skal overklokke dette? - hvor mye kan jeg overklokke dette? (erfaringer) - jeg kjører et "rolig" system, så det vil kanskje lett bli for mye , dersom det blir for mye varme, vil maskinen slå seg av? er det avhengig av hovedkortet? eller vil gpuèn brenne opp? :-? - er lett overklokking harmløst i forhold til maks overklokking? (levetid) - jeg vet at det er noe som heter å softmodde, (altså med program?) men hvordan gjør man det ellers? - Noen som vet hvilke drivere som presser maks ut av dette kortet? har det med absolutt alle andre komponenter å gjøre? litt om mitt system: (faktorer som teller?) - xp2500 - epox Hk - 333 FSB på prosessor , 400 FSB på minnet (512mb minne på 333), 8xAGP - og så klart 3dkortet takker for dere som har lest, og kan gi meg veiledning Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 www.guru3d.com/rivatuner skulle løse ditt problem med dette progget overklokker du, klokk litt opp la 3dmark gå en stund og blir ikke grafikken korupt kan du dra det mer, DETTE ER PÅ EGET ANSVAR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå