DonalD_ Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Hei, jeg har begynt på 3. år med studiespesialisering, kom dessverre ikke inn på IKT-servicefag i 2. og lurte på om det er mulig å starte som IKT-lærling etter jeg har fullført vg3 og fått generell studiekompetanse. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Hei, jeg har begynt på 3. år med studiespesialisering, kom dessverre ikke inn på IKT-servicefag i 2. og lurte på om det er mulig å starte som IKT-lærling etter jeg har fullført vg3 og fått generell studiekompetanse. Du kan ta 5år som lærling ( noe som er vanskelig å få) Eller du kan gå opp i privatist eksamen i IKT Servicefag (vanskelig men fult mulig å stå). Jeg ville prøvd først på det nederste Endret 9. oktober 2011 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
DonalD_ Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 Ja, ok. Takk for informasjonen, var til stor hjelp Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Ja, ok. Takk for informasjonen, var til stor hjelp Bare hyggelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå