Qwseyvnd Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Hei. Jeg vet om en program som heter QT Design men den fins ikke for Windows 7. Så hvilken alternativer og det må være gratis. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 "I vindu GUI med WYSIWYG-editor." Sorry, skjønner ikke hva du er ute etter egentlig. Mulig det bare er meg som er dum. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Jo den finnes for windows. http://qt.nokia.com/products/developer-tools/ Men alternativer er VS2010, netbeans, Eclipse med fler, men kommer igjen på hvilket språk du bruker. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 De dere fant, er IDE, ikke GUI, som QT Design :S Da må jeg visst bruke Linux for å kunne bruke QT Design. Lenke til kommentar
Aginaridan Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Som det står på siden som ble linket til; Qt Designer er en del av Qt Creator... Endret 9. oktober 2011 av Aginaridan Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Qt Designer virker for windows7,og Designer har alltid virket for windows. Bruke nå riktig navn den heter ikke QT Design men Qt Designer. Qt er et krossplatform produkt. Qt is a cross-platform GUI toolkit, so almost the entire API is the same on all platforms and window systems. Jeg bruker ikke disse GUI editorer,føler at jeg har bedere kontroll med og skrive alt fra bunnen av. Da mange av disse WYSIWYG-editor lager mere kode enn det man ofte trenger. En god nyhet for python med Qt er Pyside Da slipper man og krangle med nokia om lisens,viss man noen gang kommer så langt at man gir ut noe. Endret 9. oktober 2011 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
torbjørn marø Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 De dere fant, er IDE, ikke GUI, som QT Design :S Da må jeg visst bruke Linux for å kunne bruke QT Design. Hvis du enda ikke har skjønt det, QT Designer er en del av QT Creator, som fungerer på Windows. Her er en direktelink til nedlasting. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 Vel... I QT Designer kan jeg se at den har QT Design, men jeg får ikke til å klikke og fungere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå