Gjest medlem-197195 Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Er det mulig å spille Runescape slik det var rundt år 2005? Kan huske jeg spilte det mye den gangen, og hadde vært en nostalgisk opplevelse å kunne spille det som det var på den tiden. Hovedspørsmålet mitt er vel heller om det er mulig å spille Runescape offline, evt. igjennom en privat-server? Personlig synes jeg det hadde vært litt slitsomt å kjøre en server og en klient på samme tid for å spille, som jeg har forstått det er det sånn privat-servere fungerer. Om noen kunne evt. si meg hvordan spille offline, eller å lage og bruke en privat-server? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 http://www.runescape.com/classicapplet/playclassic.ws slik? Lenke til kommentar
Gjest medlem-197195 Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Nei, var ikke Runescape Classic jeg tenkte på. Lenke til kommentar
erlendhs Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 www.rs2006.net prøvd denne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå