Wutwut Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Hey! Building Universe er en ny server som kommer til å være 24/7. Vi har hatt servere før, men ikke kjørt på så bra nett og PC som nå. Så denne vil tåle mere folk med mindre lagg, og at den kan være 24/7. Litt info om verdenen: - Området er helt flatt dekt med grass, siden det er building server. - Vi har Item House med signs for å skaffe items, når man når Builder, Masterbuilder, og Architect, kan man ha creative mode, eller bruke /i commanden. - Alle har automatisk godmode. - TNT og brann kan ikke plasseres. Vi er ikke sånne som fjerner det du bygger fordi det er stygt eller noe, du bygger der du får utdelt område eller har plass i by. Så lenge du følger reglene så kan du være på serveren IP: 109.247.39.60 Owner: NoobySoft Co-Owner: PrideCake Mods: (Ingen enda) http://www.youtube.com/watch?v=85lMlTPM-zk Håper vi sees i Building Universe! - PrideCake Endret 12. oktober 2011 av PrideCake Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Skal logge på å sjekke ut den om noen strakser Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 Skal logge på å sjekke ut den om noen strakser Nice! Si hva du syntes btw, hva som kanskje kunne vært bedre etc. Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Joda, jeg er bare guest, så er ikke mye jeg kan gjøre. Jeg gikk litt i rundt og sjekket ut storage og info centre og litt mer. Ser bra ut, håper jeg får muligheten til å være med å bygge noe Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 Joda, jeg er bare guest, så er ikke mye jeg kan gjøre. Jeg gikk litt i rundt og sjekket ut storage og info centre og litt mer. Ser bra ut, håper jeg får muligheten til å være med å bygge noe Jepp, bare å lese reglene, men så må det var Admin eller Mod online for å gjøre deg til Builder da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå