TBPhoto Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Stairway to heaven Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Solgun Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Å, skulle ønske du hadde tatt med toppen av den bygningen Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Stilig bilde, men som Solgun påpeker: toppen må jo være med på slike bilder. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Takker for bidrag;) Lenke til kommentar
TBPhoto Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 Toppen på bygningen er forøvrig kuttet vekk med viten og vilje Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Må være et spesielt bygg dette ser det ut til! Uten topp blir det 3'er herfra! Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Artig og tøft utsnitt, skarpt og fint! Lenke til kommentar
photogurl Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Stilig bilde, men som Solgun påpeker: toppen må jo være med på slike bilder. Må være et spesielt bygg dette ser det ut til! Uten topp blir det 3'er herfra! Det er forferdelig tydelig at gamle, inngrodde "regler" fortsatt lever i fotografer i dag. Det er synd, men slik er det vel over alt i samfunnet. Synes bildet blir litt mer spennende slik jeg, i alle fall tittelen tatt i betraktning. (Det er ikke sikkert jeg ville likt bildet like bra hadde det bare hett "Rådhuset", så kanskje jeg har noen gamle fordommer jeg trenger å jobbe med også...det er det i alle fall mange her inne som har!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg