Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fikk vite noe om kjæresten min nå....

Anbefalte innlegg

TS her

Ingenting er vel verre med en tråd uten oppdatering, så her kommer den

Jo, han kom til meg. Han så med en gang at jeg var litt nedenfor (hjelper ikke at jeg er en hormonbombe også nå) og spurte om det var noe galt. Tankene mine suste i 150 og vurderte frem og tilbake om jeg bare skulle smile og holde fasaden eller om jeg skulle si hva som plagte meg. Jeg bestemte meg for å si det.

Jeg: "Jeg vil at vi skal kunne stole på hverandre og være ærlige"

Han: "Ja? Er vi ikke det?"

Jeg: "Vel, jeg vet du har løyet til meg og jeg kommer ikke til å tolerere enda flere løgner, bare så det er sagt."

Han: "Hææ? Hvaa? Jeg løyet? Om hva da?"

Jeg: " Om deg og *****"

Han: "Hæ? Hvem? Hvem er det?"

Jeg: "Det er den jenta du var ute med for to mnd siden som du klinte med..."

Han: "Hææ? Jeg kjenner ikke hun, og jeg har ikke gjort det"

Jeg: "Jeg vet du har gjort det, du trenger ikke lyge om det. Jeg vet vi ikke var sammen da, så jeg skal ikke bry meg om det du gjorde, men det er det at du løy som sårer!"

Han: "ok, Hvorfor tror du jeg har det?

Jeg: "Jeg har pratet med henne og hun har sagt at dere rotet!"

Han: *Begynner å le og rødme*

Det lyste opp på hele han at han var skyldig, men nå er ikke det problemet da. Det endte vel egentlig med at han ikke nektet for det, men han la seg heller ikke langflat og innrømmet det. Det ble mer: " Det er jo så lenge siden, vi var ikke skikkelig sammen. Kan vi prate om noe annet?" Så unnskylte han seg etterpå og sa at jeg kunne stole på han nå.

Jeg er lettet over å få sagt det, men alikevell føler jeg meg mer sårbar. Jeg kjenner jeg er livredd for å tråkka på. Hva om dette skjer igjen? :cry:

Samme kvelden har var ute den kvelden hadde han ringt meg mange ganger og sendt meg melding at han "oppførte seg fint" ol. Vondt å tenke at han faktisk løy til meg da... Når jeg sier at vi holdt på, så mener jeg at vi gikk hånd i hånd ol, men ikke var definert kjærester enda.

Hva tenker dere?

Postet av anonym: 74b51e9f69c54885feace490f3a56904

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

TS her

Jeg: "Jeg vil at vi skal kunne stole på hverandre og være ærlige"

Han: "Ja? Er vi ikke det?"

Jeg: "Vel, jeg vet du har løyet til meg og jeg kommer ikke til å tolerere enda flere løgner, bare så det er sagt."

Han: "Hææ? Hvaa? Jeg løyet? Om hva da?"

Jeg: " Om deg og *****"

Han: "Hæ? Hvem? Hvem er det?"

The irony.

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg ville gjort en nytt forsøk på å snakke med han. Hvis han fortsatt ikke legger seg flat, og unnskylder seg for at han løy, så ville jeg vurdert om dette var noe å satse videre på. Jeg tror nok du også må vise han hvor mye dette plager deg, for det virker ikke som han forstår omfanget.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tipper det er veldig VELDIG flaut for han å snakke om sine tidligere nesten-erobringer med sin nåværende kjæreste. Det er helt opplagt, og derfor burde du ikke legge så mye i selve lyvinga rundt det fra hans side. Det er et ikke-tema, og jeg forstår begge sider av saken her. Men jo raskere du kan legge dette til side, jo bedre vil dere få det sammen.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Ts her

OPPDATERING!!

Jeg har skrevet litt frem og tilbake med denne jenten, og det kom frem kjæresten min var veldig giret på henne og det virka for hu som han ville ha sex men at hun sa nei, fordi hun holdt på med en annen på den tiden.

Nå kommer kjæresten til meg om 10 min. Hva skal jeg gjøre?

At han kanskje prøvde å ha sex med henne den gang, gjør saken litt verre. Hva synes dere? :(

Wake up call! Det kalles å være singel. Get over it.

• Liker 2
Lenke til kommentar

((Og hvis jeg sier det til han så vil jeg ta det opp slik at jeg vet det ikke gjentar seg. Hvis jeg tar det alt for rolig med han, så er jeg redd han tenker at "det er jo ikke så galt å lyve til henne, hun ble jo ikke så sur".)

WRONG! Fullstendig motsatt.

Det er mer sannsynlig at dette ville vært et sjakktrekk, og han ville tenkt "Det er jo ikke så farlig å være ærlig med dama mi, hun forholder seg jo rolig så lenge jeg er dønn ærlig".

Men tar du det opp "strengt" som du tenker, får du det motsatte av det du vil, nemlig: "Dette skal jeg hvertfall aldri fortelle til dama mi, hun kommer til å fly i flint!"

• Liker 1
Lenke til kommentar

Herregud bryr man seg om sånt? Han var singel når det skjedde, altså er det null problem at han gjorde det, men det betyr ikke at han har lyst til å fortelle deg om hvordan han prøvde å pule en annen jente rett før dere ble sammen. Så han lyver heller for å skåne deg.

Forhold handler om tillit, men dette handler enda mer om at du ikke burde grave i ting du ikke har lyst til å vite om. Kjæresten din kjenner deg nok såpass at han vet du er en "hormonbombe"(som du selv sa) og har ikke lyst til å snakke om dette fordi du hadde klikka.

Course of action: Si til han at tror på det han sier, og at du ikke skal ta det opp igjen. Hvis han nå får kjempedårlig samvittighet og vil fortelle alt til deg er det en bonus, men da må du ta det som en mann. Hvis han ikke nevner det igjen er dere ferdige med saken.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Han løy fordi det gagnet ham best der og da. Det blir alltid et fryktelig mas ang. slike ting, så da er det bedre å ta den kjappe løsningen; en liten, hvit, ubetydelig løgn.

Hva jeg er mer interessert i er hvorfor du helt ut av det blå PLUTSELIG får melding fra en random jente ingen av dere har kjennskap til. Høres mer ut som du blåser problemet ut av proposjoner.

Han var singel, og har all rett til å gjøre som han vil, med hvem han vil.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...