Chillin123 Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Føler som det brenner i brystet, hva kan det være? Begynner å bli litt redd. Lenke til kommentar
xaco Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Kan da være mange ting, alt fra halsbrann til noe mer alvorlig, er du redd kan du alltid ringe fastlegen din på mandag og få deg en time. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Vanligste er halsbrann, men nøl ikke med å oppsøk eksperthjelp! Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 Føler også ut som jeg skal gulpe når jeg raper, og har gått kvalm 2-3 uker.. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Halsbrann er sure oppstøt, så passer absolutt til beskrivelsen. Det er visse ting som kan føre til at du får hyppigere oppstøt eller problemer med halsbrann, les mer om det på wikipedia eller nettdoktoren. Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 Leste om Spiserørsbetennelse, og symptomene stemmer ganske mye, grunn til å oppsøke lege? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Når du ikke kan være sikker på hva det er engang, hvorfor nøle? Kom deg på legevakta hvis det er krise, hvis ikke stå opp tidlig på mandagsmorran og si det gjør jævlig vondt og få time raskt. Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 Når du ikke kan være sikker på hva det er engang, hvorfor nøle? Kom deg på legevakta hvis det er krise, hvis ikke stå opp tidlig på mandagsmorran og si det gjør jævlig vondt og få time raskt. Er ikke så jævlig vondt, men litt ubehaglig.. Ringer nok legen på mandag, kjekt å finne ut av det. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Litt usikker, men tror kanskje halsbrann kan være noe som varer over lang tid, og om det blir ille eller er ille over lengre tid så finnes det behandlinger såvidt jeg har forstått. Uansett verdt å sjekke med en ekspert. Lykke til. 1 Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 Litt usikker, men tror kanskje halsbrann kan være noe som varer over lang tid, og om det blir ille eller er ille over lengre tid så finnes det behandlinger såvidt jeg har forstått. Uansett verdt å sjekke med en ekspert. Lykke til. Aldri hatt halsbrann i brystet før, bare en god del ganger i halsen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå