Hvatne Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Hei Jeg har planer om å kjøpe GeForce GTX 580, men jeg er vet ikke om det vil fungere om jeg bare kobler den til maskinen min og laster ned driver, jeg har w7 64-bit, AMD Phenom II X4 810 Processor, 8 GB RAM. trenger jeg å bytte ut noe annet også? Jeg spiller call of duty black ops, mw2 og kommer til å spille mye mw3 og bf3. Takknemlig for svar Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Hei Jeg har planer om å kjøpe GeForce GTX 580, men jeg er vet ikke om det vil fungere om jeg bare kobler den til maskinen min og laster ned driver, jeg har w7 64-bit, AMD Phenom II X4 810 Processor, 8 GB RAM. trenger jeg å bytte ut noe annet også? Jeg spiller call of duty black ops, mw2 og kommer til å spille mye mw3 og bf3. Takknemlig for svar Hvorfor skulle det ikke fungere? Så lenge du har en strømforskyning som kan takle det, så er det ikke noe i veien for å sette inn et 580 GTX. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Og for å svare på ditt andre spørsmål, så vil nok prosessoren være en flaskehals når et 580 GTX sitter i maskinen din. Men når det er sagt så tror jeg ikke det blir noe problem i ditt tilfelle. Lenke til kommentar
Hvatne Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 Hei Jeg har planer om å kjøpe GeForce GTX 580, men jeg er vet ikke om det vil fungere om jeg bare kobler den til maskinen min og laster ned driver, jeg har w7 64-bit, AMD Phenom II X4 810 Processor, 8 GB RAM. trenger jeg å bytte ut noe annet også? Jeg spiller call of duty black ops, mw2 og kommer til å spille mye mw3 og bf3. Takknemlig for svar Hvorfor skulle det ikke fungere? Så lenge du har en strømforskyning som kan takle det, så er det ikke noe i veien for å sette inn et 580 GTX. Hvordan finner jeg ut om strømforskyningen kan takle det? Lenke til kommentar
Slaps Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Du ser på siden av den, på et klistremerke eller lign. skal det stå hvor mange watt den kan gi ut til pcen din Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Ja, bare åpne opp kabinettet og les på strømforskyningen. Hvis du har bygget maskinen selv burde du da vite hvilken du har og hvor mange Watt den leverer. Lenke til kommentar
Hvatne Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 ok, siste spørsmål ZOTAC GeForce GTX 580 1536MB AMP! eller ZOTAC GeForce GTX 580 3072MB PhysX CUDA ? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Gå for den prisklassen du føler du kan betale. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 1.5GB, hvis du trenger 3GB VRAM på skjermkortet hadde du ikke trengt å stille spørsmålet. 1 Lenke til kommentar
Hvatne Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Jeg har fått skjermkortet mitt og byttet strømforskyning nå, skal bytte skjermkort nå.. skal jeg avinstallere driveren (Nvidia Drivers?), ta ut skjermkortet, sette inn nytt skjermkort og installere ny driver? Nvidia Drivers? Endret 11. oktober 2011 av Hvatne Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Hvis du har et skjermkort fra 8000-serien eller nyere trengs ikke det nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå