Gå til innhold

GeForce GTX 580 Spørsmål

Hvatne

Anbefalte innlegg

Hei :)

Jeg har planer om å kjøpe GeForce GTX 580, men jeg er vet ikke om det vil fungere om jeg bare kobler den til maskinen min og laster ned driver, jeg har w7 64-bit, AMD Phenom II X4 810 Processor, 8 GB RAM.

trenger jeg å bytte ut noe annet også? Jeg spiller call of duty black ops, mw2 og kommer til å spille mye mw3 og bf3.

Takknemlig for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har planer om å kjøpe GeForce GTX 580, men jeg er vet ikke om det vil fungere om jeg bare kobler den til maskinen min og laster ned driver, jeg har w7 64-bit, AMD Phenom II X4 810 Processor, 8 GB RAM.

trenger jeg å bytte ut noe annet også? Jeg spiller call of duty black ops, mw2 og kommer til å spille mye mw3 og bf3.

Hvorfor skulle det ikke fungere? Så lenge du har en strømforskyning som kan takle det, så er det ikke noe i veien for å sette inn et 580 GTX.

Lenke til kommentar

Hvorfor skulle det ikke fungere? Så lenge du har en strømforskyning som kan takle det, så er det ikke noe i veien for å sette inn et 580 GTX.

Hvordan finner jeg ut om strømforskyningen kan takle det?

Lenke til kommentar

Jeg har fått skjermkortet mitt og byttet strømforskyning nå, skal bytte skjermkort nå.. skal jeg avinstallere driveren (Nvidia Drivers?), ta ut skjermkortet, sette inn nytt skjermkort og installere ny driver? Nvidia Drivers?

Endret av Hvatne
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...