poffer Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Hei. Har en 3 år gml netshop pc: E8400 3GHz, 4GB ram og skjermkortet er et ati radeon HD4870. Har drevet på med diverse spill for noen år siden og lurer på hvordan denne pc'n står seg i dag mot de nyeste spillene - og om jeg klarer å kjøre noen av disse. Tenker spesielt på skjermkortet for på noe nav de nyeste spillene ser jeg at minimumskravet til skjermkort skjermkort når det gjelder ATI er radeon HD 5750. Er mitt skjermkort (HD4870) gått ut på dato? Hvis ja, hva slags kort anbefaler dere meg å kjøpe? Takknemlig for svar. Endret 8. oktober 2011 av poffer Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 HD 5750 = HD 4850 i ytelse. Så lenge spillet ikke krever dx11 (ingen gjør dette enda), vil HD 4870 fortsatt kjøre alt av spill. Det er vel forøvrig ingen spill som krever et HD 5750 som minimumskrav. De hardeste kravene satt hittil er HD 3870 og 8800GT, som du er langt over fortsatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå