Gå til innhold

Kan ikke se bildene :s

Anbefalte innlegg

jeg har en Canon Sx100, har tat masse bilder me det, seinest 3 dager siden, å ikveld tok jeg nå en masse bilder, men når jeg tok minnekorte i maskin for å se på de, så jikk det ikke, man ser alle filene, står at det er jpeg fil, og alle er forsjellig størrelser, men går ikke ant å se bildene, kan se alle de andre bildene på kamera, men ikke de jeg har tat ikveld = (

ser jeg la til et bilde her nå som viser hva jeg mener, ser at jeg kan se de bildene jeg har tat tidligere, men ikke de siste jeg har tat

post-255998-0-48050800-1318109584_thumb.jpg

Endret av Formula90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

prøvde nå uten at det hjalp, men siden alle de andre bildene funker så skulle jeg tro at disse skulle funka å, jaja, jeg høyreklikka på bilde nå. - egenskaper og detaljer, står ingen detaljer om bilde, men det jør det på alle andre bilder jeg har tat, utnom de ikveld..

Lenke til kommentar

prøvde nå uten at det hjalp, men siden alle de andre bildene funker så skulle jeg tro at disse skulle funka å, jaja, jeg høyreklikka på bilde nå. - egenskaper og detaljer, står ingen detaljer om bilde, men det jør det på alle andre bilder jeg har tat, utnom de ikveld..

Men kan du åpne dem?

Lenke til kommentar

nei, kommer bare opp: dette bilde eller videoen kan ikke åpnes i wiondows fotogalleri. filformaten støttes ikke, eller du har ikke de siste opptateringen for fotogalleri.

jeg prøvde å sette minnekorte i kamerae igjen, går ikke ant å se dem der heller :s prøvde å ta et bilde akkurat nå, kan ikke se det heller!

Lenke til kommentar

nei slo av kamera før jeg tok det ut. er å et minnekort på 32gig, hm, men ja, du sier noe, jeg så bildene like etter jeg hadde tat de, så de har jo funket en gang da? men så har vel noe sjedd nå ja

oj, så akkurat nå at eine hjørne på minnekorte er skadet, ikke sett det før

Lenke til kommentar

nei slo av kamera før jeg tok det ut. er å et minnekort på 32gig, hm, men ja, du sier noe, jeg så bildene like etter jeg hadde tat de, så de har jo funket en gang da? men så har vel noe sjedd nå ja

oj, så akkurat nå at eine hjørne på minnekorte er skadet, ikke sett det før

En fysisk skade behøver ikke å ha noe å si. Har du muligheten for å ta et bilde av kortet og vise oss?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...