Kakeshoma Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 http://www.aftenposten.no/nyheter/oslo/article4246973.ece Altså en kriminell, tatt for 111 lovbrudd... Kan ikke straffes fordi han er diagnosert "psykotisk", og heller ikke behandles fordi han ikke er gæren nok... Virkelig? Hvordan er dette mulig? Andre som syns det er litt merkelig? Lenke til kommentar
42 Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Det var veldig merkelig, ja... Det er altså bare å være litt gæren så kan man gjøre hva man vil? Lenke til kommentar
Mr_skeptisk Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Det var veldig merkelig, ja... Det er altså bare å være litt gæren så kan man gjøre hva man vil? Hm.. 'vanskelig sak' ? Synes slett ikke det er noe ved den saken der som er vanskelig overhodet. Dersom du er tilregnelig nok til å rope 'jeg er utilregnelig' når han blir tatt, så er han like tilregnelig som enhver annen idiot som sitter i fengsel. Håper nesten han bryter seg inn et feil sted og at noen tar loven i egen hånd. En liten 'ulykke' ville jo være hendig. Mennesker som denne fyren er en samfunnsparasitt og bør behandles deretter. Kanskje man burde starte med å klippe av ham et par fingre og fortelle han at resten går også om han fortsetter sin forbryterkarriere. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Det er psykotisk i seg selv å begå disse handlingene. Ifølge politiet skal han ha stått bak 752 lovbrudd de siste 16 årene, og han er fortsatt ikke gæren "nok"? Slike ting får meg til å lure på hvor langt vi mennesker egentlig har mulighet til å gå, med den unnskyldningen at vi er gale. 5 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Håper han prøver seg hos meg en dag Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Syns de burde sende han til en institusjon slik at han kan få behandling, samt verne samfunnet mot han Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå