Nikonmaniac Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 hei tenkt eog kjøpe vidvinkel objektiv men ombestemte meg og sitter nå i ei lita klemme. kva for eit objektiv gir er best. har nikon d3000 og har tenkt til og oppgradere snart, må passe til de fleste nikon kamerare Sigma 4.5mm F 2.8 Fisheye for Nikon Sigma 10mm F2.8 EX DC HSM for Nikon Nikon Nikkor AF DX 10,5mm f/2.8G ED Fisheye er også åpen for andre forslag, til laveste pris som mulig og helst autofkus eller sp må det vær god manuelfokus. må helst vær mulig å kjøpes på ein japhan foto, i fysisk butikk Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Siden du nevner JP må jeg bruke litt tid* på og gi deg beste kjøp vs penger * dvs. 2 min. Endret 8. oktober 2011 av Nautica Lenke til kommentar
Nikonmaniac Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 Siden du nevner JP må jeg bruke litt tid* på og gi deg beste kjøp vs penger * dvs. 2 min. har samyang god nok bildekvalitet? virker mystisk billig Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Siden du nevner JP må jeg bruke litt tid* på og gi deg beste kjøp vs penger * dvs. 2 min. har samyang god nok bildekvalitet? virker mystisk billig Holder i lange baner for et objektiv som man blir lei av etter et par uker Lenke til kommentar
Kolsås Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 har samyang god nok bildekvalitet? virker mystisk billig Holder i lange baner for et objektiv som man blir lei av etter et par uker Jepp, holder i lange baner. Er ikke lei av min etter 1 år. Er alltid med og blir alltid_litt_brukt :-) Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Samyang lager en del knakende gode objektiver med manuell fokus. Manuell fokus er ikke et problem når det gjelder ekstrem vidvinkel, stort sett alt blir i akseptabel fokus. Vær også obs på forskjellen mellom vidvinkel og fisheye. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U8ZiojSR Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Merk at du må bruke Samyang med manuell eksponering på D3000. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå