hkg Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Jeg har en Ibm 60 gb's hardisk som jeg har problemer med. Når windows booter og avslutter kommer det en rar repeterende lyd, "ra-ta-ta-ta", og hd'en jobber utrolig treigt. Det tar mye lengre tid å komme inn i windows, og avslutte, enn det gjorde før. Når maskinen først har kommet inn i windows, fungerer den perfekt. Har hardisken tatt kvelden? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 høres ut som om harddisken sliter litt ikke sats på at den ikke krasjer i nærmeste fremtid, prøv å kjør IBM sitt diskverktøy for en bedre diagnose Lenke til kommentar
hkg Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 Får gjøre det. Finner det på ibm's hjemmeside? Hvis den i verste fall er ødelagt, burde jeg da velge en WD Raptor sata eller en 120gb WD sata? Fra før av har jeg en 120gb WD ata-100. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 nope du får samme disk tilbake med mindre du spør og de sier ok noe som skjeldent skjer i store firmaer og husk den er ikke ødelagt ennå Lenke til kommentar
hkg Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 Tenkte på at jeg kom til å kjøpe en ny. Disken er ca 1 1/2 år gammel, så jeg får vel ikke noe garanti på den? Lenke til kommentar
hkg Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 Der tok disken kvelden ja... Noen som vet noe ang. garanti? Og hvilken hardisk burde jeg velge Raptor eller 120 gb? Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Der tok disken kvelden ja... Noen som vet noe ang. garanti? Og hvilken hardisk burde jeg velge Raptor eller 120 gb? Seagate lager fine disker. Du har vel ihvertfall 2 års garanti på den. Lenke til kommentar
leifkris Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Og hvilken hardisk burde jeg velge Raptor eller 120 gb? Spør deg selv følgende: Vil jeg ha en rask disk eller en stor disk? edit: Hvis du lurer på ytelsen på Raptor kan du se her: http://www.hardware.no/tester/harddisk/wd_raptor/ Lenke til kommentar
hkg Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 Det jeg prøver å finne ut. Har allerede en 120gb's WD, men lurer på om 120 til hadde vært bra. På den andre siden frister ytelsen til Raptoren.. hmm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå