tomsi42 Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Bil på bil på bil Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Kult, du skulle kanskje gått litt nærmere og litt mer vidvinkel så "rammen" ikke ble så dominerende. Tror dette hadde gjort seg som et vinterbilde med snø "hint hint" Endret 8. oktober 2011 av Nautica Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 En god dokumentasjon! Bra eksponert! Lite kutt i bunnen kanskje...! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 Jeg ser den med strammere crop - er bare usikker på hvor mye blir for mye. Ønsker å gi følelsen av at man kommer igjennom skogen og finner disse vrakene. Litt snø her vil bli bra. Den kommer sikkert fort nok ... Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Komposisjon og utsnitt synes jeg fungerer veldig godt og balanserer bra i forhold til hovedmotiv og format. Et lite irritasjonsmoment er refleksene i rutene på den øverste bilen, ellers er dette en god fotodokumentasjon fra skroten. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 Komposisjon og utsnitt synes jeg fungerer veldig godt og balanserer bra i forhold til hovedmotiv og format. Et lite irritasjonsmoment er refleksene i rutene på den øverste bilen, ellers er dette en god fotodokumentasjon fra skroten. Takk for kommentarer - jeg vet jeg må se å skaffe meg et polafilter ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg