AnonymDiskusjon Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Hei og god kveld! Jente 19 her! Jeg er litt forelska i en gutt i klassen (ettårstudium). Vi var på samme fest på mandag. Jeg kjente ingen godt, men noen litt. Han hadde mange venner der. Alikvel snakka han nesten bare med meg. jeg snakka også med mange andre, og da kom han ofte bort for å delta i samtalen, aller han hang "tilfeldigvis" rundt med og så på et bilde, ned i duken osv. Etterhvert, når fler og fler dro, snakket vi mer og mer sammen. Det viste seg at vi har "alt" felles! Vi elsker begge Monty Python, Miasakifilmer, skytespill og har samme holdning til samfunnsproblemer osv. De fleste dro tidlig, siden det var en mandag. Men vi var helt til slutten og enda lengre. Vi endte med å se på stjernene en halvtime utenfor før vi gikk hvert til vårt Det var intens øyekontakt. Det har vi nesten alltid, føler jeg. Men kan hende han har det med alle, men det er ikke vanlig for min del ihvertfall. PÅ festen hadde vi mye kroppskontakt, stryking på frygg, berøring av hender, sånne uskyldige ting. Vi var ikke fulle, men litt brisne. Jeg følte at dette gikk kjempebra! Og han spurte om jeg ville være med på en bar to dager senere og jeg sa jo ja! Men jeg ble nok litt skuffa. Han hadde en gammel venn med, som han liksom måtte snakke masse med, så det ble mest fellessamtaler eller jeg snakket litt med andre. Jeg dro hjem tidlig siden jeg skulle på jobb kl 6(!) dagen etterpå. Jeg vet at dere ikke vet, men hva "betyr" dette? Tror dere at det er ok å spørre om han vil finne på noe en dag, ta en øl? Eller tror dere at han ikke er interessert? Hvis det fremdeles er mulighet, hvordan burde jeg gå fram? Er det en "eskaleringsplan" som kan brukes? Beklager Men jeg er litt nybegynner. Slo opp med kjæresten jeg har hatt i 6 år for fire måneder siden, så jeg kan ingenting om flørting og sånn Vennelig hilsen jente 19 Postet av anonym: 8a1d0a3ff0e4a1b85e71bd4978a90c87 Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Hvorfor ikke gå tilbake til gamle kjæresten! Du hadde han jo i 6 år, så må da ha vert noe med han du likte lol. 1 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Han er sikkert like usikker som det du er. Én av dere må ta initiativet. Kan like gjerne være deg. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 Hvorfor ikke gå tilbake til gamle kjæresten! Du hadde han jo i 6 år, så må da ha vert noe med han du likte lol. Haha Jeg var 13 når vi ble sammen. Vi var vel mer venner. De første 2 årene var vi engntlig venner og så tre lett mer seriøse år. Det siste året ble det mindre og mindre kjæresteting, ikke sex, ikke kyssing. Jeg tror det var greit for både meg og ham. Det bare ble sånn Dessuten har vi ikke mye felles. Postet av anonym: 8a1d0a3ff0e4a1b85e71bd4978a90c87 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Man trenger ikke være å like for og være sammen... Ulike folk utfyller jo hverandre som ogs[ er braa Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Hvorfor ikke gå tilbake til gamle kjæresten! Du hadde han jo i 6 år, så må da ha vert noe med han du likte lol. Haha Jeg var 13 når vi ble sammen. Vi var vel mer venner. De første 2 årene var vi engntlig venner og så tre lett mer seriøse år. Det siste året ble det mindre og mindre kjæresteting, ikke sex, ikke kyssing. Jeg tror det var greit for både meg og ham. Det bare ble sånn Dessuten har vi ikke mye felles. Postet av anonym: 8a1d0a3ff0e4a1b85e71bd4978a90c87 Ja da forstår jeg hvorfor det ble som det ble, fordi det bare ble sånn Men husk, den dagen du finner den "rette", så ender du ikke nødvendigivs opp med den du absolutt ønsker å gifte deg med, men med den du ikke klarer å leve foruten. Ei heller ender enn alltid opp med den en absolutt ønsker å gå til seng å ha sex med om kvelden, men med den en ønsker å våkne opp om morgen med! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 Hvorfor ikke gå tilbake til gamle kjæresten! Du hadde han jo i 6 år, så må da ha vert noe med han du likte lol. Haha Jeg var 13 når vi ble sammen. Vi var vel mer venner. De første 2 årene var vi engntlig venner og så tre lett mer seriøse år. Det siste året ble det mindre og mindre kjæresteting, ikke sex, ikke kyssing. Jeg tror det var greit for både meg og ham. Det bare ble sånn Dessuten har vi ikke mye felles. Postet av anonym: 8a1d0a3ff0e4a1b85e71bd4978a90c87 Ja da forstår jeg hvorfor det ble som det ble, fordi det bare ble sånn Men husk, den dagen du finner den "rette", så ender du ikke nødvendigivs opp med den du absolutt ønsker å gifte deg med, men med den du ikke klarer å leve foruten. Ei heller ender enn alltid opp med den en absolutt ønsker å gå til seng å ha sex med om kvelden, men med den en ønsker å våkne opp om morgen med! Eeem? Takk for de kloke rådene, men jeg har nok ingen lange framtidsplaner enda Ting blir litt som de blir. Jeg føler meg ganske sikker på hvor jeg har meg selv og hva jeg vil, det er iforhold til andre at jeg har litt problemer Dessuten, til Gurre97: Jeg vet at to forskjellige personer kan utfylle hverandre Jeg er ikke interessert i en kopi av meg selv. Han jeg er forelsket i nå har en annen personlighet og oppvekst og veldig mye, men felles interesser er litt viktig for meg siden jeg liker å ha noen å dele ting jeg elsker med Postet av anonym: 8a1d0a3ff0e4a1b85e71bd4978a90c87 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 Det jeg lurer på er om dere tror det er mulighet for at han liker meg også? Og hva burde jeg gjøre for å få fontakt med ham og få ham til å like meg? Postet av anonym: 8a1d0a3ff0e4a1b85e71bd4978a90c87 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 Slik jeg tolker historien så liker han deg. Postet av anonym: 876ecf218087a6ad2ac86f3399f2eb0f Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Det jeg lurer på er om dere tror det er mulighet for at han liker meg også? Og hva burde jeg gjøre for å få fontakt med ham og få ham til å like meg? Postet av anonym: 8a1d0a3ff0e4a1b85e71bd4978a90c87 Ikke tenk komplisert eller innviklet! I dette tilfellet som i mange andre tilfeller, så er det enkle faktisk det enkleste. Enkelt og greit spørr han om han vil være med på kino, foreslå en film du tror begge har interesse for! At dere går på f.eks kino sammen, betyr selvsagt ikke at dere må bli kjærester for det! Poenget her er at dere gjør hyggelige og positive ting sammen, som begge liker! Dermed vil dere sikkert få det fint sammen, om dere blir kjærester eller venner elle hva som helst. Sitt deg ned og tenk over hva det kan være, som dere begge har interesse for og kan gjøre sammen. Jeg vet for eksempel mange som spiller fotball sammen uten å være kjærester, så du har ditt på ditt tørre visst han ikke vil være kjæreste med deg, fordi det er noe som heter venner med felles interesser også! Endret 8. oktober 2011 av Chi Spurger Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 Takk! Jeg skal prøve å spørre om han vil finne på noe med meg! Nå er det bare å finne ut hva ;P Postet av anonym: 8a1d0a3ff0e4a1b85e71bd4978a90c87 1 Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Ble fort mye off topic her... Hva har eksen med dette å gjøre!? Jeg vil anbefale deg å invitere han med på noe som ikke er sentrert rundt drikking. Ut ifra hva du beskriver er han interessert i mer enn vennskap, så jeg ville invitert på middag og film hjemme hos deg (eller han). Gjerne en flaske vin til, hvis man liker det. Lag det meste av maten før han kommer, men det gjør ikke noe om han må kutte litt salat eller sånt. Så kan man sitte i samme sofa og se en film uten mange andre rundt. Viktig: Ikke overplanlegg. Vær avslappet, og ta ting som det kommer. På denne måten skjønner begge at man mener mer enn vennskap. Det er en bra ting. Det verste som kan skje er å gå og angre på at man ikke var frempå nok. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) "Blir du med på en utepils? My treat!" /end Trenger ikke drikke dere drita, men en og to øl er koselig og får i gang praten. Dessuten digger gutter øl, og de digger jenter som tar initiativ. Du har vel ingenting å tape? Go for it! Endret 12. oktober 2011 av .Marcus Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Det jeg lurer på er om dere tror det er mulighet for at han liker meg også? Og hva burde jeg gjøre for å få fontakt med ham og få ham til å like meg? Selvsagt liker han deg! Men han er sjenert og vet ikke hvordan han skal opptre alene med en dame, så han tar med en kompis som moralsk støtte og ender opp med å snakke ham istedet. Klassisk begynnerfeil. Enten det, eller han er også bruker på diskusjon.no og har lest for mange poster om pickup artists og tror at han må ha en med seg "wingman" uten egentlig å vite hva det er, eller om "bro's before ho's" og tror han må ha kameratens velsignelse. Men alvorlig: Jeg tror han nok er uerfaren med dette han også. Så da må du ta initativet til noe som kan skje på tomannshånd. Geir Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Virker ganske klart at han liker deg, at han tok med en kompis når dere skulle møtes var mest sannsynelig bare fordi det føles tryggere for han. Inviter han med på noe annet en drikking som sagt, film el. med bare dere to så finner du fort ut hva han vil. . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå