Errae Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Due to patent licensing, and confligts between such patent licenses and the licenses of application source code, mpeg-1/2 audio layer 3 (mp3) support has been removed from this application by Red Hat, Inc. det var no hyggelig )= noen som har ett hint om hvordan jeg skal fikse dette ? Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Installer denne pakken. Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Installer denne pakken. Kanskje noe for FAQ-en. Anyway, mp3 er utdatert (og patentert til helvete) og bør unngås, velg ogg! Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Vel, dette kan man enkelt finne med et google-søk. Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Vel, dette kan man enkelt finne med et google-søk. Problemet er at veldig mange ser ut til å ha mistet adressen til Google, slik at de blir nødt til å spørre her istedet. Så, som en gave til offentligheten, vil jeg nå dele Googles adresse med offentligheten. http://www.google.com - Hvis man synes denne er for vanskelig å huske, kan man prøve seg på http://www.google.net istedet. Lykke til! Lenke til kommentar
Cronius Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Installer denne pakken. Kanskje noe for FAQ-en. Anyway, mp3 er utdatert (og patentert til helvete) og bør unngås, velg ogg! Men desverre har vi til gode å se ogg-spiller til bilen Og forresten: Kan noen anbefale et wav til mp3 prog til linux? Lenke til kommentar
Cronius Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 LAME = LAME Ain't an MP3 Encoder, så jeg trodde faktisk ikke det var det Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå