Patrick123 Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Hei. Hva er grunnen til at du har gått til det bryet å lage en konto på Diskusjon.no? For min del er nok grunnen at jeg er ensom og trenger å kunne "konversere" og diskutere med noen. Patetisk, men sant Lenke til kommentar
itsjasonyall Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 For å ha noe å lese mens jeg sitter på do. 4 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Trengte tips til innkjøp at et stereoanlegg en gang i tiden. Mener det var i 2004, muligens i begynnelsen av 2005. Har måtte få meg ny konto siden den gang da nicket mitt ble kjent blant familien min. Ikke så gøy med tanke på at jeg hadde postet det meste i "sex og samliv"-kategorien. Lenke til kommentar
runerask Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Liker å diskutere og har skarpe meninger xD Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Hva skal jeg ellers gjøre? 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Jeg er her for å spre Hans budskap! Hilsen Torleif 2 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Var hardcore internett spammer i gamle dager, og ble sperret ute fra de fleste forum, så da sto diskusjon.no for tur 1 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Det er ikke alltid jeg har noe bedre å gjøre. Derfor henger jeg her. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Jeg er her for å spre Hans budskap! Hilsen Torleif Jo takk :----D 2 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Lese for det meste, som jeg har gjort siden 2005, og skrive noen steder. Men tydligvis ikke så mye med tanke på hvor mye mer posts alle newbsa har i forhold til meg Må innrømme at det er få poster som er spesielt interessante for tiden (siste to årene?), bruker det O store nettet mye mer for å finne mer interresante saker nå, selv om jeg henger her hele tiden Endret 8. oktober 2011 av multisync Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Er her fordi jeg ikke har noe bedre å ta meg til. Samt hjelpe noobz. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Mener å huske at de første postene mine handlet om oppgradering av den gamle pcen min, deretter ny pc. tok ett par år før jeg faktisk kjøpte ny pc. Var aktiv i den sosiale delen i ett par-tre år, men har vært innom ca hver dag de siste 7 årene. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Hovedgrunnen var at dette var et av de få stedene man kunne få litt ordentlig hjelp med diverse PC-ting når jeg registrerte meg for en del år siden Nå hjelper jeg for det meste andre. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 De la ned nettby = jeg oppdaget plutselig etter en tid med depresjon at det fantes en verden utenfor og registrerte meg her... Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg er her for å spre Hans budskap! Hilsen Torleif Hvilken Hans da? En på forumet? ------------------------------------------------------------------- Personlig er jeg her pga. jeg liker å se hva andre mener om saker og ting. Gidder nesten aldri å føre lange diskusjoner, dog. Jeg er for lat. 2 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Mchansern, vel. Døøøøh. Hilsen Torleif Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Mchansern, vel. Døøøøh. Hilsen Torleif Endret 11. oktober 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Jeg trengte et dramafritt motstykke til KG Pluss at jeg ofte kjeder meg. Da er det greit å snike rundt her. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Jeg trengte et dramafritt motstykke til KG Pluss at jeg ofte kjeder meg. Da er det greit å snike rundt her. Amen to that. En annen grunn til at jeg er her er fordi jeg er alt for glad i å diskutere enkelte emner, lære, treffe nye personer. En annen stor grunn er at utrolig mye morsomt som blir skrive her. Hvis man lurer på noe, så får man som oftest gode, presise og raske svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå