MacNeil Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Siden jeg har lett overalt og ikke funnet noe ordentlig svar blir jeg nødt til å forårsake hodebry for dere her på forumet Håper noen kunne bekrefte/avbekrefte om DENNE er ment for 6-channel ONLY eller om den kan brukes på 4 kanals og? Takker for svar! Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Med det samme noen eksperter er innom i tråden her; er det noe vits med en slik i utgangspunket? Lenke til kommentar
Slesko Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) DET ER FETT! DET HAR UBER GADGET FAKTOR! DET SER FETT UT I KABINETTER MED VINDUER! /\ Good enough reason for me!. Yöu Endret 8. oktober 2011 av You Lenke til kommentar
MacNeil Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 DET ER FETT! DET HAR UBER GADGET FAKTOR! DET SER FETT UT I KABINETTER MED VINDUER! /\ Good enough reason for me!. Yöu THIS!! Jepp, er ingen annen grunn enn at det ser fett ut, forhåpentlighvis bråker den ikke værre en ett par med SickeFlow's.. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) For enkelte ser det "fett" ut. For andre gir det kun inntrykk av uvitenhet og e-penisfaktor Neida, den kan vel komme til nytte hvis man blodklokker brikkene sine. Forøvrig står det i beskrivelsen: "Supports up to 6 Memory Modules". Endret 8. oktober 2011 av Komakino Lenke til kommentar
MacNeil Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 For enkelte ser det "fett" ut. For andre gir det kun inntrykk av uvitenhet og e-penisfaktor Neida, den kan vel komme til nytte hvis man blodklokker brikkene sine. Forøvrig står det i beskrivelsen: "Supports up to 6 Memory Modules". Sant, men om den stikker ut fra minnekanalene kommer jeg til å klikke Bestilt uansett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå