Gå til innhold

Hva blir ditt neste spillkjøp ? :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke kjøpt et eneste spill hittil i år. Skyrim blir nok det første og eneste.

Har kun kjøpt siste Deus Ex i år selv tror jeg (har ikke fullført spillet, gikk lei innledningsvis men skal la det få en ny sjanse når jeg har litt mer tid).

Håper du vil informere godt i tråder om Skyrim når du har kommet godt i gang med spillet. Har fått med meg at du er en av de her på forumet som som evner å skille skitt og kanel.

Lenke til kommentar

Det neste kjøpet blir vel Batman: Arkham City(Xbox), som etter tidlige anmeldelser ser ut som en fullverdig GOTY kandidat, så annkommer Uncharted 3: Drake's Deception(PS3) 2.november som MÅ kjøpes, og det samme gjelder vel forsåvidt Modern Warfare 3 og Battlefield 3. Får se litt på kritikkene før jeg velger om begge FPS giganetne skal anskaffes, men hvis begge får gode kritikker må vel begge kjøpes.

11.november så kommer dette årtusents høydepunkt, Elder Scroll 5: Skyrim, og for å få maksimalt utbytte av spillet er planen å kjøpe en fullverdig gaming PC(tips?). For å få prøvekjørt denne PC-en skikkelig, må jeg vel også anskafffe to av spillverdenens mest viuelt imponerende spill, Crysis 2 og nye RAGE.

Spillsesongen avsluttes vel med Assassins Creed: Revelation (PS3)og Football manager 2012(PC). Da regner jeg med å være fattig, ensom og veldig forøyd :)

Lenke til kommentar

Det neste kjøpet blir vel Batman: Arkham City(Xbox), som etter tidlige anmeldelser ser ut som en fullverdig GOTY kandidat, så annkommer Uncharted 3: Drake's Deception(PS3) 2.november som MÅ kjøpes, og det samme gjelder vel forsåvidt Modern Warfare 3 og Battlefield 3. Får se litt på kritikkene før jeg velger om begge FPS giganetne skal anskaffes, men hvis begge får gode kritikker må vel begge kjøpes.

11.november så kommer dette årtusents høydepunkt, Elder Scroll 5: Skyrim, og for å få maksimalt utbytte av spillet er planen å kjøpe en fullverdig gaming PC(tips?). For å få prøvekjørt denne PC-en skikkelig, må jeg vel også anskafffe to av spillverdenens mest viuelt imponerende spill, Crysis 2 og nye RAGE.

Spillsesongen avsluttes vel med Assassins Creed: Revelation (PS3)og Football manager 2012(PC). Da regner jeg med å være fattig, ensom og veldig forøyd :)

Høres bra ut, men jeg kan jo fortelle deg at BF3 har mer imponerende grafikk enn Rage og Crysis 2 :) Så gå i hvert fall for det på PC, i tillegg til at det er ca uendelig mye bedre gameplay og mer moro enn på en konsoll.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...