Skurupu Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Har ikke kjøpt et eneste spill hittil i år. Skyrim blir nok det første og eneste. Lenke til kommentar
casemodd Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Har ikke kjøpt et eneste spill hittil i år. Skyrim blir nok det første og eneste. Har kun kjøpt siste Deus Ex i år selv tror jeg (har ikke fullført spillet, gikk lei innledningsvis men skal la det få en ny sjanse når jeg har litt mer tid). Håper du vil informere godt i tråder om Skyrim når du har kommet godt i gang med spillet. Har fått med meg at du er en av de her på forumet som som evner å skille skitt og kanel. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Assassin's Creed: Relevations og Saint's Row: The Third Lenke til kommentar
samco Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Fikk tak i wrc2 i dag oh my god det er værre en den første.... Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Skal kjøpe Bf3! Men følger med Batman Archam City med skjermkortet vis det telles Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Her har jeg nok bare tid til et spill, og da er valget veldig enkelt. The Legend of Zelda: Skyward Sword er selvsagt forhåndsbestilt Lenke til kommentar
PSV Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Håper å få Dark Souls i posten snart. Ellers har jeg forhåndsbestilt Uncharted 3, Skyrim og neste Assassin's Creed. Har også hatt litt dårlig tid akkurat i det siste så RAGE ligger uåpnet. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Diablo 3 Heart of the Swarm expansionen til Starcraft 2 Ikke Blizzard fan nei. Lenke til kommentar
spamex Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Forhåndsbestilte Battlefield 3 Limited Edition for 1 time siden Kommer sikkert til å bestille Skyrim og skal vurdere MW3 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 BF3 -> Saints Row: The Third -> AC: Revelations Får også DR2: Off The Record denne uka, alle til X360. Blir nok de spillkjøpene mine resten av året. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Battlefield 3 er i boks, kjøpte nettopp Metro 2033 for 2,5Euro på steam. Da er det vel Skyrim og Mass Effect 3 som gjenstår For en høst/vinter/vår dette skal bli. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Battlefield 3 og The Old Republic og Skyrim etterhvert Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Skyrim. Harr'u peng? Lenke til kommentar
olav10 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Det neste kjøpet blir vel Batman: Arkham City(Xbox), som etter tidlige anmeldelser ser ut som en fullverdig GOTY kandidat, så annkommer Uncharted 3: Drake's Deception(PS3) 2.november som MÅ kjøpes, og det samme gjelder vel forsåvidt Modern Warfare 3 og Battlefield 3. Får se litt på kritikkene før jeg velger om begge FPS giganetne skal anskaffes, men hvis begge får gode kritikker må vel begge kjøpes. 11.november så kommer dette årtusents høydepunkt, Elder Scroll 5: Skyrim, og for å få maksimalt utbytte av spillet er planen å kjøpe en fullverdig gaming PC(tips?). For å få prøvekjørt denne PC-en skikkelig, må jeg vel også anskafffe to av spillverdenens mest viuelt imponerende spill, Crysis 2 og nye RAGE. Spillsesongen avsluttes vel med Assassins Creed: Revelation (PS3)og Football manager 2012(PC). Da regner jeg med å være fattig, ensom og veldig forøyd Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Det neste kjøpet blir vel Batman: Arkham City(Xbox), som etter tidlige anmeldelser ser ut som en fullverdig GOTY kandidat, så annkommer Uncharted 3: Drake's Deception(PS3) 2.november som MÅ kjøpes, og det samme gjelder vel forsåvidt Modern Warfare 3 og Battlefield 3. Får se litt på kritikkene før jeg velger om begge FPS giganetne skal anskaffes, men hvis begge får gode kritikker må vel begge kjøpes. 11.november så kommer dette årtusents høydepunkt, Elder Scroll 5: Skyrim, og for å få maksimalt utbytte av spillet er planen å kjøpe en fullverdig gaming PC(tips?). For å få prøvekjørt denne PC-en skikkelig, må jeg vel også anskafffe to av spillverdenens mest viuelt imponerende spill, Crysis 2 og nye RAGE. Spillsesongen avsluttes vel med Assassins Creed: Revelation (PS3)og Football manager 2012(PC). Da regner jeg med å være fattig, ensom og veldig forøyd Høres bra ut, men jeg kan jo fortelle deg at BF3 har mer imponerende grafikk enn Rage og Crysis 2 Så gå i hvert fall for det på PC, i tillegg til at det er ca uendelig mye bedre gameplay og mer moro enn på en konsoll. Lenke til kommentar
olav10 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Jepp, jeg er klar over det Frostbite 2 engine ser meget imponerende ut! Så jeg går nok for BF3 på PC! Lenke til kommentar
samco Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Batman , wipout 2 (kinect) og hulk hogans wrestling (kinect) :!: muligens der nye ace combat oxo får se etter noe nye dekk æ må ha Lenke til kommentar
frds Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 BF3 i guess, muligens Forza også Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 BF3 og Uncharted 3 forhåndsbestilt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå