Gå til innhold

Hva blir ditt neste spillkjøp ? :)

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier; Hva blir ditt neste spillkjøp, og hvorfor ?

Da kan jeg begynne selv... Jeg MÅ ha Forza 4. Ingen vei utenom. Har ventet på dette uendelig lenge nå. Grunnen er og blir at det er verdens beste bilspillserie, og når de nå samarbeider med verdens beste bilprogram (top gear) må det bare bli helt av en annen verden :) (noen som sa høye forhåpninger? )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har bestilt og kjøpt alle spillene jeg SKAL ha i år. Men mitt neste spillkjøp blir enten SSX som kommer i Januar eller Stronghold 3.

Ikkje for å vere negativ - men SSX traileren skuffa stort. Vil heller ha eit semi-realistisk spel ala Skate-serien :thumbup:

Men uansett.. FM12, kanskje BF3 eller MW3 og muligens SSX(Må ha det, har alle dei andre spela!)

Lenke til kommentar

Disse er blitt bestilt og betalt de jeg skal ha:

Uncharted 3: Drake's Deception (2.11.2011) (PS3): Oppfølgerern til det beste spillet jeg spilt på lenge og det spillet hadde alt for min egen del, grafikk av toppklasse, historie og karakterer som var fabelaktig osv!

Legend Of Zelda Skyward Sword Limited Edition (18.11.2011) (Wii): Man må alltid kjøpe seg Zelda spill. Og spillet ser ut som en drøm som jeg må delta i!

The Elder Scrolls V: Skyrim (11.11.2011) (PC): Er helt målløs av det jeg har sett av Skyrim, som gjør at jeg skal ha dette i samlingen!

Batman Arkham City (November) (PC): Alltid vært fan av Marvel med dens helter og skurker. Her får man det du forventer, The Dark Knight!

Battlefield 3 LE (27.10.2011) (PC): Etter betaen på PC, så skal dette skaffes tvert pga det er Battlefield!!

Super Mario 3D Land (18.11.2011) (3DS): Man må alltid skaffe seg et Mario spill. Og dette er ingen unntak! Å det ser fryktelig gøy ut også!

Mario Kart 7 (02.12.2011) (3DS): Mario Kart vil alltid være gøy, dette var no-brainer at jeg bestilte det!

Forza Motorsport 4 (14.10.2011) (X360): Beste bilspillet denne generasjonen vil bli spilt i mange timer fra og med jeg får tak i det!

Halo Anniversary (14.11.2011) (X360): Ville alltid fullføre Halo 1 på nytt for 5 gang, her får jeg muligheten til det!

Call Of Duty Modern Warfare 3 (8.11.2011) (X360): Var veldig fan av MW2 sin Spec Ops. Og her får man det og nye Survival Mode med egen xp system, da måtte jeg bare bestille det!

Metal Gear Collection (November) (PS3): Alltid vært evig fan av metal Gear Solid serien så dette må bare skaffes!

Noen spill vurderer jeg å bestille:

Kirby Return To Dreamland (November) (Wii): I dette Kirby spillet så ser det ut man går tilbake til røttene med powerups osv, vurderer sterkt om å bestille dette!

Sykt bra høstavslutning for min del!!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Setter opp sikkert kjøp først:

Risen 2 som kommer ut i 1.kvartal av 2012 er et helt sikkert kjøp. Etterfølger til Gothic-serien og Risen.

Deretter har jeg en annen favoritt, Far Cry 3, som jeg sikler på pga det første spillet i serien var en perle og jeg tror de har lært av tabbene med 2ern. Men kjøper ikke spillet før jeg er rimelig sikker på at det er bra (sjekke masse reviews og brukeromtaler og stille spørsmål i forum). Dette spillet kommer også ut i 2012.

Siste jeg nevner kommer ut først, men er det spillet jeg er mest skeptisk til av de 3 selv om jeg i utgangspunktet selvfølgelig har håpet at det skal bli bra: Skyrim. Grunn til at jeg satt det sist til tross for utgivelse i 2011 er at jeg kommer til å sjekke masse reviews og brukeromtaler over tid før jeg bestemmer meg om det blir et kjøp eller ikke.

Har rett og slett blitt en smartere forbruker med mer respekt for min fritid enn tidligere og kjøper nå svært få spill etter å ha erfart at mange opphausede titler de seneste årene har vært fullstendige bomkjøp av noen konsollinfiserte /hyperforenklede /casual-gamer smiskende tåper av noen spill. Det mest skremmende i så måte er at anmeldere i liten grad advarer mot dette i anmeldelser, slik at anmeldelsene ofte er mer eller mindre ubrukelige (i beste fall må du være ekstremt god til å lese mellom linjene for å oppfatte hva de har "glemt" å nevne eller tonet ned for mye).

Den beste informasjonen får jeg fra erfarne (rpg-)gamere som er i stand til å stille kritiske spørsmål og som ikke er redde for å få masse sutring fra fanboys i retur.

Endret av casemodd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...