Johnny™ Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Her var det MYE bra! Har bestemt meg for at dette er et sted jeg definitivt må besøke. Tomsi - Det første interiørbildet (fra flickr) i din andre post fortjener utskrift på alu plate. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Endelig fått gått igjennom mine bilder, her er noen (for mange?) utvalgte, det blir jo litt det samme motivmessig som dere andre ser jeg. Pussig. Har ligget der en stund dette dekket: Har en soft spot for Folkevognbusser: En litt for seg selv: Stillestående kø: Blir artig om noen få år: Den i best stand med mest rust tror jeg: Litt mose: Litt eksperimentering: Vivid: Resultatet av "tak-stuntet" mitt: Litt blits-eksperimentering: Room with a view: Til slutt, det meget aktuelle skiltet: Ser dere andre bruker flickr, en fordel med tanke på akam, eller bare en annen lagringsplass? Takker igjen for en flott tur! 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Endelig fått gått igjennom mine bilder, her er noen (for mange?) utvalgte, det blir jo litt det samme motivmessig som dere andre ser jeg. Pussig. Ser dere andre bruker flickr, en fordel med tanke på akam, eller bare en annen lagringsplass? Takker igjen for en flott tur! Mange flotte bilder her. Ja, Flickr er veldig bra..både for lagring og visning, og kommentarer fra andre. Lett å dele på FB og slikt også. (Men man må ha Prof ab. koster minimalt) Endret 9. oktober 2011 av RandiA Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Endelig fått gått igjennom mine bilder, her er noen (for mange?) utvalgte, det blir jo litt det samme motivmessig som dere andre ser jeg. Pussig. Ser dere andre bruker flickr, en fordel med tanke på akam, eller bare en annen lagringsplass? Takker igjen for en flott tur! Mange flotte bilder her. Ja, Flickr er veldig bra..både for lagring og visning, og kommentarer fra andre. Lett å dele på FB og slikt også. (Men man må ha Prof ab. koster minimalt) Takk, både kommentar og tips. Skal sjekke det ut! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 Resultatet av "tak-stuntet" mitt: Lekkert - det var verdt den ekstra innsatsen. Ser dere andre bruker flickr, en fordel med tanke på akam, eller bare en annen lagringsplass? Begge deler - jeg bruker primært flickr som mitt online album. Men det er også greit å linke til i forumtråder. Takker igjen for en flott tur! I lige måte. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Takk alle for en flott tur! Mange gode bilder har dere tatt, ser jeg. Liker spesielt... GENTorly: De to siste. tomsi42: "Også sikringskost?", "Denne kameraten er snart igjengrodd" og "2011-10-08-11-35-05". azathosk: Bussen og "tockfors-3992". Jan: Nr. 2 og "Stillestående kø". Min laptopskjerm er altfor dårlig for redigering av bilder, men nå er jeg hjemme og her er noen av mine: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 2 Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Den som venter på noe godt... Mye fint her også, likte 6 spesielt, med både tre, hus og bil i samme "gamle" gråfarger, veldig godt sett. 8 og 10 med flotte detaljer også. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Kjempebra bilder, Helena...du har en flott samling der nå. Nok til en bok Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Mange takk Jan og Randi (også for det du skrev i den andre tråden)! Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) 4. Mye bra du har der, men denne er (for meg) den absolutt beste. Flotte bilder alle sammen! Endret 11. oktober 2011 av azathosk Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 Mye bra du har der, men denne er (for meg) den absolutt beste. Flotte bilder alle sammen! Der er vi to. Jeg er også svak for 1. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Utrolig flotte farger på de Helena-bildene, og hos dere andre også...noe spesielt med lyset der kanskje. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 Utrolig flotte farger på de Helena-bildene, og hos dere andre også...noe spesielt med lyset der kanskje. Vi var heldig med lyset, vi var det. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Takk for hyggelige kommentarer! Ja, vi var heldige med det milde sollyset. En fin tur, som sagt. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Veldig flotte bilder, Helena! Godt komponert alle sammen, vil jeg tørre å påstå, hehe. Var hvertfall visuelt pent i mine øyne Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Kom på at jeg bare posta deler av bunch 2 i Oktobertråden, og ikke her. Så her kommer bunch 2, det er også en bunch 3 jeg kommer med senere! Ser nå at bolk 2 ble rimlig stor.. Siden bolk 3 er like stor, kan det hende bolk 3 blir splittet! 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 Kom på at jeg bare posta deler av bunch 2 i Oktobertråden, og ikke her. Så her kommer bunch 2, det er også en bunch 3 jeg kommer med senere! Nok en stable med snadder bilder. Ser nå at bolk 2 ble rimlig stor.. Siden bolk 3 er like stor, kan det hende bolk 3 blir splittet! Det er det som er problemet med denne turen - det ble så veldig mange bra bilder ut av det Lenke til kommentar
Squeekie Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Når jeg ser denne tråden så skjønner jeg jo hvorfor det var så mye folk ute på skroten den dageen. Er det ofte turer som dette? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 Når jeg ser denne tråden så skjønner jeg jo hvorfor det var så mye folk ute på skroten den dageen. Er det ofte turer som dette? Vi prøver å arrangere en foto-tur i Oslo hver måned. Det samme gjør Trondheimfolket. Og så skjer det slike stunt som dette inmimellom. For å få en god oversikt over hva som skjer på treff-fronten, så anbefaler jeg dette underforumet. Men det var veldig mange på bilskroten den dagen - jeg talte 9 biler på det meste; og vår gruppe hadde bare to av de Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 ... Nok en stable med snadder bilder. ... Det er det som er problemet med denne turen - det ble så veldig mange bra bilder ut av det Tusen takk! Ja, blitt to ganske svære bolker hittil, og det er fortsatt 10-11 bilder jeg ikke har postet om jeg husker rett. :o Uansett ikke noe å klage over; alltid morro å få vellykkede bilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå