Jan Erik Engan Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 In Empty Streets Bildet er fjernet. Beskrivelse: Her også brukt denne forsatsen,Yelco X0,5 Macro,som da gir dette bilde en brennvidde på 10mm. HDR med en ekspo. i Nik Hdr. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Utrolig flott gatebilde. Finner ingenting å pirke på. synes alt stemmer. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Fint hdr bilde, synes husene gjorde seg! Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Eneste som irriterer meg litt, er parkering forbudt skiltet. Gjelder kanskje generelt..... ellers må jeg få lov å anbefale "Google oversetter" :) Lenke til kommentar
Bent K. Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Ser ut til å ha fått mye ut av dette, som vel i originale versjoner fremstår høyst ordinære. Kledelig etterbehandling, liker de grå-blasse fargetonene. Noe halo over takene, mulig grunnet demping av høylys. Ville kuttet noe venstre for å unngå det lille som fremkommer av vinduene. Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Flott dette Jan Erik. Liker jo denne stilen jeg da Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Hei. Et fantastisk flott bilde dette. Alt er som det skal. helt nydelig.:-) Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Pent HDR foto!! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 Utrolig flott gatebilde. Finner ingenting å pirke på. synes alt stemmer. Takker Fint hdr bilde, synes husene gjorde seg! Takker Eneste som irriterer meg litt, er parkering forbudt skiltet. Gjelder kanskje generelt..... ellers må jeg få lov å anbefale "Google oversetter" :) Hehe..litt slitent tastatur,så fikke ikke med meg alle bokstavene men er rettet opp i nå Ser ut til å ha fått mye ut av dette, som vel i originale versjoner fremstår høyst ordinære. Kledelig etterbehandling, liker de grå-blasse fargetonene. Noe halo over takene, mulig grunnet demping av høylys. Ville kuttet noe venstre for å unngå det lille som fremkommer av vinduene. Takker Hei. Et fantastisk flott bilde dette. Alt er som det skal. helt nydelig.:-) Takker Flott dette Jan Erik. Liker jo denne stilen jeg da Takker Pent HDR foto!! Takker Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Er du inne i en gatestim nå? Syns dette ble veldig bra etter min ringe oppfatning. Særlig fin fargetonen her. En sterk firer. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 Er du inne i en gatestim nå? Syns dette ble veldig bra etter min ringe oppfatning. Særlig fin fargetonen her. En sterk firer. Kjerringa var innom ortopeden en tur,og da kunne ikke jeg dy meg vet du.Takker for kom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg