B0hemen Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Tror det er et gammet bilde av noe proto-greier, men hva skulle det være? Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Woww... En ny SE tlf håper jeg... Lenke til kommentar
Gulliksen Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Sikkert en mobil lignende greie Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Som dere ser har den et MemoryStick Duo over seg, kan det ha noe å bety? Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 Som dere ser har den et MemoryStick Duo over seg, kan det ha noe å bety? Ente det, eller så er det bare noen som har glemt det der Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 er de øverste greiene øretelefoner og hjernestimulatorer? Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Som dere ser har den et MemoryStick Duo over seg, kan det ha noe å bety? Ente det, eller så er det bare noen som har glemt det der Tror neppe det, ikke vanskelig å se + at det ligger godt tilrette og ikke minst veldig beint.. Selveste "telefonen" eller hva det nå er, ser ut som et MMC med et klistremerke, til tross den store hvite rundingen, men siden det er minnekort over ser det mer ut som en PDA :smile: Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 11. august 2003 Forfatter Del Skrevet 11. august 2003 Som dere ser har den et MemoryStick Duo over seg, kan det ha noe å bety? Ente det, eller så er det bare noen som har glemt det der Tror neppe det, ikke vanskelig å se + at det ligger godt tilrette og ikke minst veldig beint.. Det var en spøk. I min vennekrets er det ikke ofte vi glemmer MemoryStick brikker på stand'en til prototyper, men igjen.. det er kanskje bare meg Lenke til kommentar
levlex Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Det er en prototype vist frem for en god stund siden. Hva det skal forestille vet jeg ikke helt, men de øreproppene er vel et litt sci-fi blåtannheadsett, mens skjermen er mobilen.... Lenke til kommentar
Ze0s Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 det er ikke en slags card-phone ting da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå