Gå til innhold

Backup program til USB penn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Allway Sync er et avansert filsynkroniseringsverktøy som kan settes opp til å automatisk synkronisere filer når du setter inn din usb penn.

Programmet er i utgangspunktet gratis, men da får du kun et visst antall synkroniseringer pr mnd.

Hvis du er avhengig av synkronisering på hyppigere basis så må du kjøpe en lisens som koster rundt 120kr noe det definitivt er verdt.

Jeg har brukt og bruker programmet for å ta backup/synkronisere NAS'et mitt mot en lokal maskin og anbefaler det på det sterkeste. Det er veldig avansert men allikevel enkelt å bruke og er verdt hver eneste krone i mine øyne.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Allway Sync er et avansert filsynkroniseringsverktøy som kan settes opp til å automatisk synkronisere filer når du setter inn din usb penn.

Programmet er i utgangspunktet gratis, men da får du kun et visst antall synkroniseringer pr mnd.

Hvis du er avhengig av synkronisering på hyppigere basis så må du kjøpe en lisens som koster rundt 120kr noe det definitivt er verdt.

Jeg har brukt og bruker programmet for å ta backup/synkronisere NAS'et mitt mot en lokal maskin og anbefaler det på det sterkeste. Det er veldig avansert men allikevel enkelt å bruke og er verdt hver eneste krone i mine øyne.

Fantastisk. Testet det ut nå, med automatisk sync. takk så mye!

Lenke til kommentar

Det høres bra ut men merk at du kan sette hvilken vei synkroniseringen skal gå, hvis usb pennen er den enheten som alltid har de korrekte endringene så må du sette opp at synkroniseringsveien er fra usb pennen og til datamaskinen din.

Hvis du setter opp standard slik at synkroniseringen går begge veier kan du ende opp med korrupte data på begge steder.

Du ser dette enklest med å klikke på pilen mellom fildestinasjonene og huke av for hvilken vei du vil at synkroniseringen skal gå. Det er rimelig enkelt å forstå.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...