Gå til innhold

Xbox 360 2 skjermer?

jajamensen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en mulighet men da må du ha en 3d tv fra lg eller phillips der har de en ny feature med full splitscreen der 2 spillere (med 3d briller) får full screen med brille 1 og 2 på samme tv.. Handy for lokal coop noe jeg muligens hopper på ved ny tv kjøp

Lenke til kommentar

Det er en mulighet men da må du ha en 3d tv fra lg eller phillips der har de en ny feature med full splitscreen der 2 spillere (med 3d briller) får full screen med brille 1 og 2 på samme tv.. Handy for lokal coop noe jeg muligens hopper på ved ny tv kjøp

Jeg trodde dette bare var for PS3(?)

Lenke til kommentar

GENIALT! 3D teknologien begynner virkelig å få fotfeste i allmennheten nå! :D Må testes så snart jeg har råd til en 3D-TV : )

Ellers er det litt synd det med dual-screen men også forståelig, siden det ikke er bare-bare å kjøpe et kraftigere skjermkort på en konsoll..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...