jajamensen Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Hei. Er det mulig å koble en 360 til 2 skjermer? Lenke til kommentar
samco Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 ja og nei ja med at du kan kjøpe deg en hdmi splitter , men da får du samme bilde på 2 skjermer... nei men du kan efeks i forza 2 3 og 4 ha muktiple 360r med multiple skjermer for et herlig driving set up Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 ja som i at vi kan spille co-op spill og ha en skjerm hver? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 ja som i at vi kan spille co-op spill og ha en skjerm hver? Da må dere også ha en Xboks hver. Lenke til kommentar
samco Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Det er en mulighet men da må du ha en 3d tv fra lg eller phillips der har de en ny feature med full splitscreen der 2 spillere (med 3d briller) får full screen med brille 1 og 2 på samme tv.. Handy for lokal coop noe jeg muligens hopper på ved ny tv kjøp Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Det er en mulighet men da må du ha en 3d tv fra lg eller phillips der har de en ny feature med full splitscreen der 2 spillere (med 3d briller) får full screen med brille 1 og 2 på samme tv.. Handy for lokal coop noe jeg muligens hopper på ved ny tv kjøp Jeg trodde dette bare var for PS3(?) Lenke til kommentar
Thomas ST Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Det er en mulighet men da må du ha en 3d tv fra lg eller phillips der har de en ny feature med full splitscreen der 2 spillere (med 3d briller) får full screen med brille 1 og 2 på samme tv.. Handy for lokal coop noe jeg muligens hopper på ved ny tv kjøp GENIALT! 3D teknologien begynner virkelig å få fotfeste i allmennheten nå! Må testes så snart jeg har råd til en 3D-TV : ) Ellers er det litt synd det med dual-screen men også forståelig, siden det ikke er bare-bare å kjøpe et kraftigere skjermkort på en konsoll.. Lenke til kommentar
samco Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Har selv bruk for den muligheten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå