Gå til innhold

[Løst] Vil gammel harddisk fungere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker for enkle og gode svar :p

(Sitter og bestiller noen nye komponenter, så jeg må sjekke om de delene jeg vil beholde fortsatt kan brukes :D)

Det var av grunner som dette at vi fikk Internett. :thumbup:

Og jeg benytter meg virkelig av det! Har opprettet flere tråder bare på noen dager :p

Lenke til kommentar

Det finnes vel nye HK som ikke har PATA (IDE) tilkobling? Da kan den disken bare brukes hvis det er en SATA disk.

Hvordan finner jeg ut om det er en SATA-disk eller ikke? Lettest å åpne kabinettet kanskje? :p Men hadde man ikke gått over til SATA for 3 år siden?

Lenke til kommentar

Er det en Intel maskin så anbefaler jeg deg å kaste stock kjøleren og spare deg en MASSE hodepiner.

Kjøp en billig tredjeparts med skruer og bakplate, så slipper du å bekymre deg for at den løsner over tid, at den er montert rett (Lett å skjevmontere orginal kjøleren og IKKE merke det annet enn at tempen skyter i taket) og at du kan ta av og på kjøleren så ofte du vil. (Orginal kjøleren til Intel kan du kun ta av og på eller forsøke å feste på nytt X antall ganger før festene er såpass utslitt. Og du har ikke så veldig mange forsøk på deg heller.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...