rnoil Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Jeg har klart å knuse skjermen til min macbook air, men selve macen fungerer fortsatt bra. Har prøvd å koble til en ekstern skjerm, og jeg får bilde, men tror kanskje den står på utvidet skjerm eller noe sånt. Får ikke opp dock eller andre ting, det er på en måte et lite utsnitt av skjermen. Er det noen måte å bytte om til klonet skjerm uten at jeg trenger macskjermen (da den er helt svart)? Hurtigtast, eller noe annet? Hadde blitt veldig glad for svar! Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Hadde samme problemet før, jeg også. Det med at skjermen bare blir et lite utsnitt. Det jeg måtte gjøre var å gå på systemvalg - skjermer - og så på "del skjerm". Så deler den automatisk skjerm, så skjermen passer osv. Hvordan du kan få åpnet systemvalg uten dock er en annen sak ... Lykke til Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Når du kobler til den eksterne skjermen, prøv å lukk igjen lokket på macen. Da skal den bruke kun den eksterne skjermen automatisk. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Når man lukker igjen macs så går den i sovemodus ... Lenke til kommentar
jhammer Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Alt + F2 (lysstyrke tasten) åpner dialogboks for skjermer. Mvh Jens Hammersgård Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Når man lukker igjen macs så går den i sovemodus ... Ikke dersom man trykker en tast på det eksterne tastaturet...Jeg sitter her med macbook proen min lukket igjen! Lenke til kommentar
Gribi Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 (endret) Gjør følgende: 1:Koble inn skjermkabelen i macen.( med macen lukket igjen, i sleep mode ) 2:Koble i laderen til macen. 3:Koble inn en mus i usb porten. 4: Trykk på musa, så vil macen våkne fra sleep. Endret 15. oktober 2011 av Gribi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå