Hidalgo Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Hei. Om dette er feil forum å spørre i beklager jeg på forhånd. Slett tråden om så. Jeg fant ikke et forum for hustelefoner, så jeg kastet en mynt om jeg skulle poste her eller på fritid - hus, hage forumet... Ang. telefon... Min gamle trådløse siemens tar kvelden hvert øyeblikk. Etter mye research kjøpte jeg en ny siemens trådløs telefon, SL780. Bra telfon, men jeg kan ikke bruke den pga. helsemessige grunner. Knappene er for harde og telefonen er for stor/tung. SL685 eller noe lignende ble også for stor. Kanskje et uvanlig spørsmål, men vet noen om en liten lett analog telefon som er trådløs? Mvh. Hidalgo Endret 8. oktober 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Hei. Om dette er feil forum å spørre i beklager jeg på forhånd. Slett tråden om så. Jeg fant ikke et forum for hustelefoner, så jeg kastet en mynt om jeg skulle poste her eller på fritid - hus, hage forumet... Ang. telefon... Min gamle trådløse siemens tar kvelden hvert øyeblikk. Etter mye research kjøpte jeg en ny siemens trådløs telefon, SL780. Bra telfon, men jeg kan ikke bruke den pga. helsemessige grunner. Knappene er for harde og telefonen er for stor/tung. SL685 eller noe lignende ble også for stor. Kanskje et uvanlig spørsmål, men vet noen om en liten lett analog telefon som er trådløs? Mvh. Hidalgo hei hidalgo, vet ikke å vldig mye om fasttelefoner, men har jobbet litt med å selge dem for noen år siden. jeg vil anbefale å gå for en telefon med gummitaster og der selve telefonen er laget i plastikk, da er telefonen lettest og med mykest knapper hvis du ser på Denne siden så har du litt å velge imellom. se på gigaset a580 og gigaset og a510, jeg tror du kan finne noe som passer deg Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Ta en titt på Doro 100W og gigaset E500. Begge disse har store fine taster og er relativt enkle i bruk Lenke til kommentar
Hidalgo Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2011 Takk! Fant flere kandidater, perfekt! Beklager bumping av innlegg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå