poffa Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Heisann. Jeg skal omskolere min Core 2 Duo E8500-baserte maskin til HTPC-tjeneste, og vil i den forbindelse vurdere å bytte ut dens stock-kjøler med noe mer stille. CPUen skal flyttes til et mATX-hovedkort i en Silverstone GD-05, så her innbiller jeg meg at det blir litt trangt i høyden for populære slitere som Cooler Master TX3 og lignende. Kanskje noen kan anbefale noe i omtrent samme ytelses- og prisklasse som burde passe i kabinettet? CPUen skal ikke overklokkes, og grafikkortet er ikke veldig glohett (jeg husker ikke nøyaktig TDP, men det er passivt kjølt i hvertfall). Takker for alle tips. Lenke til kommentar
Proson Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Helt klart Scythe Big Shuriken Lenke til kommentar
Khani Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Skal du ha en lavprofilkjøler. Er vel disse noe og se på: Scythe BIG Shuriken Scythe Kozuti Jeg har ikke prøvd noen av disse. Men jeg har eid Scythe kjølere tidligere, og det er bra kvalitet på omtrent alt man får fra Scythe. Endret 8. oktober 2011 av WilliamAR Lenke til kommentar
poffa Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 Takk for tipsene, folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå