oya Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Hei! Har kjøpt meg Zalman viftestyring Men glemte å bestille slike kabler for å koble viftene til.... Har kikket litt på komplett (skal bestille der i fra), men fant ingenting... Noen som vet om de selger det der? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 "slike kabler" tror jeg ikke gjør om tre pins til fire pins, men omvendt den kabelen som står et hakk over på lista. den er nok mer din tror jeg. Lenke til kommentar
oya Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 "slike kabler" tror jeg ikke gjør om tre pins til fire pins, men omvendt den kabelen som står et hakk over på lista. den er nok mer din tror jeg. "Adapter, 4- til 3-pins kabel" det er den overgangen jeg skal ha... Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 tror ikke de fører....Hvorfor ikke bestille fra MP da? Spør om de kan sende i posten med regning eller noe siden det kun er snakk om noe til 19,- kr. Skulle jo ikke være så vanskelig. Får sikkert en drops til også [edit: hva trenger du den kabelen til egentlig? Zalman'en bruker jo 4 pins molex] Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Jeg har kjøpt flere slike overganger på Komplott! Vet dog ikke om de har det på vevbutikken sin. Lenke til kommentar
oya Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 ok... den viftekontrollen jeg har bruker 3 pins.... får kanskje sende en mail til komplett å høre da... Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 husk at det er forskjell på komplett webshoppen og komplett butikkene da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå