Dryper Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Hei hei, noen som vet om de har sluttet å selge Grandiosa Lørdagspizza helt? Jeg finner den ikke i noen butikker på rogalandet :S Har vært borte en stund nu, men lurer på om de har fjernet den HELT fra utvalget sitt? Lenke til kommentar
killthenavy Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Smakte vel bare ikke godt nok ? Har ikke hørt om så mange som likte den dessverre... Må jo være et marked for pizzaen, om de skal ha den ute ? Lenke til kommentar
Dryper Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Smakte vel bare ikke godt nok ? Har ikke hørt om så mange som likte den dessverre... Må jo være et marked for pizzaen, om de skal ha den ute ? Jeg har da aldri hørt på makan til slikt tøv Den var kjempegod + at den hadde sang. Jeg får vell sende mail til dem og be dem pent om å starte opp produksjonen igjen. Endret 8. oktober 2011 av Dryper Lenke til kommentar
svenka Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Beklager for å måtte si det, men den smakte oppkast... 7 Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Jeg ser den rett som det er i butikkene, i alle fall! Lenke til kommentar
Dryper Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 Jeg ser den rett som det er i butikkene, i alle fall! Hvilke butikk da? Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Jeg ser den rett som det er i butikkene, i alle fall! Hvilke butikk da? Mener på jeg så den på Rema 1000 i dag, men utvalget varierer lokalt. Dette var i Sandnes. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Jeg kjøpte den for en stund siden på Coop Obs. Her er det kun Coop Obs som selger den. Men jeg anbefaler den ikke. Var ikke god. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Jeg synes Grandiosa generelt smaker vondt. For min del kan alle deres pizzaer forsvinne fra butikkhyllene Ristorante er litt bedre, i hvert fall 2 Lenke til kommentar
probin Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 syns lørdagspizza er dritgod jeg trur heller at dere er kresne!!!! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Lørsdagspizza fikk jeg aldri smakt, men originalen + Grandiosa Pepperoni er helt konge! Endret 8. oktober 2011 av TMB Lenke til kommentar
ThePmPowner Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Syns den Big One resturant med biff er best jeg 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Den forsvant like fort som Jenny Skavlan forsvant nedover kjendisskalaen fra B til Z-kjendis. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 syns lørdagspizza er dritgod jeg trur heller at dere er kresne!!!! Det er vel bare vi som har smakt god pizza og derfor ikke liker Grandis? 1 Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 En ting er å erkjenne at det finnes bedre pizza enn grandis, men den der Hellstrøm "detta æ'kke mat"-holdningen er tåpelig. Grandis er snadder. Lørdagsutgaven var intet unntak! 4 Lenke til kommentar
2DG Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg spiser ikke papp; kan ikke svare. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg spiser ikke papp; kan ikke svare. Du svarte akkurat Lenke til kommentar
2DG Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Jeg spiser ikke papp; kan ikke svare. Du svarte akkurat >:-( Endret 12. oktober 2011 av 2DG Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Jeg spiser ikke papp; kan ikke svare. Jeg har ingenting å si til deg, så jeg kan dessverre ikke sitere innlegget ditt og kommentere. Lenke til kommentar
Rayleigh Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Beklager for å måtte si det, men den smakte oppkast... Ikke bare tull her. Med den rømmegreia på, smakte den fysisk oppkast. Den var forferdelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå