mullemekk Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Heisann Tenkte å spørre dere som har peiling nå som jeg skal kjøpe min første forsterker enten det blir hjemmekino eller stereoforsterker. Den kommer i hovedsak til å bli brukt til 80% musikk og 20% film, men surround er ikke et "must" for meg. Også er det vell verdt å si at musikken som kommer til å bli spilt har mye bass (dubstep og metall) Sub utgang på forsterkeren er et "must"! Har tittet litt på NAD C326BEE og Yamaha A-S500 og lurt på hva som ville gitt mest for pengene? Om det er bedre alternativer så hadde jeg satt pris på linker til disse også Kommer til å trenge høyttalere til 3-4k også, så om du føler deg ekstra snill så kom gjerne med forslag til det også Endret 8. oktober 2011 av mullemekk Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 50 "nad" watt er ikke veldig mye. har en cambridge effektforsterker på 2x45 som drar tungdrevne høytalere fint, men sliter med å spille høyt. jeg har en knapp på at yamahaen er et bedre valg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå