Tove Iren Torland Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Pjusk Pilfink Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Synes komposisjonen, altså plassering, positur og utsnitt fungerer veldig bra jeg. Teknisk godt er det også, det som skurrer for meg er den markerte bakgrunnen som går gjennom fuglen. Tipset da må vel bli å velge et annet sted for sittekvisten Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Enig med tjernsthaugen ang. bakgrunnen.. tror fuglen er litt undereksponert/fargemangel, er bildet tatt i et skygge område? ellers er den jo skarp og fin. Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 Tusen takk , bakgrunnen er et tre , sola og skygger er vanskelig nå på denne tiden, må stadig flytte med sola Prøver meg fram til en god plass og bakgrunn : Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Alt er bra utenom den mørke stammen. En liten oppletting med blits tror jeg hadde blitt bra. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Selve fuglen og det tekniske er bra, men bakgrunnen ødelegger helhetsinntrykket! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg