Gjest medlem-197195 Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Jeg er ganske så gal når det gjelder online kontoer (Facebook, Google osv.). Jeg liker at alt jeg er registrert på er i orden ett sted, enten om det er ett notepad-dokument med informasjon om alle kontoene, eller om alle kontoene er registrert på en bestemt adresse. Men problemet er jo selvfølgelig at jeg har ikke skikkelig oversikt over alle kontoene mine. Det jeg gjorde for å finne de alle, var rett og slett å søke på Gmail, som har alle mine epost kontoer, etter "confirm e-mail adress" og "thank you for registrating", ettersom dette er det mest vanlig å se i en epost etter du har registrert deg på en nettside. Problemet er da at jeg har ganske enkelt ikke alle disse epostene mine. "konto-email-adressen" min er fra mitt eget domene, og derfor har ikke lagret all eposten min så langt jeg vet, og derfor er det ikke godt å vite hva jeg har registrert meg på, og hvor jeg skal finne alle disse kontoene. Kan noen gi meg noen råd hvordan jeg kan evt. finne all eposten min på en måte, eller en annen måte å finne online kontoene mine?` TLDR: Jeg finner ikke kontoene mine på nettet, kan noen si meg hvordan jeg kan finne all eposten min når jeg ikke finner den, eller andre måter å finne mine online-kontoer? Lenke til kommentar
lisA- Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Du skal kunne finne ganske mye via Google om du har skrevet navnet ditt i profiler du har registrert. Med mindre du heter Per Hansen elns.. Google navnet ditt og evt annen info du kan ha skrevet inn om du ikke har gjort det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå