Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pc blacker ut, men er fortsatt på.

Anbefalte innlegg

Hei, eg har bytta kabinett på pc-en min, men etter eg hadde gjort de begynte den å blacke ut når eg spelte f.eks WOW, sjermen skrur seg av men pc-en går, eg hører folk på skype å sann. Har prøvd å reinstallere drivern, har også reinstallert windows. Har ikkje prøvd å reinstallere wow, kansje de kan hjelpe? prøvde å sette på ny strømkabel på sjermkorte men samme probleme.

Treng hjelp!!

Mvh Christian

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekk at skjermkortet sitter skikkelig på plass, og at du har siste drivere.

Dersom du har mulighet; prøv med et annet skjermkort, eks. lån en venn sitt. Bare sett det inn, installer drivere til det og prøv å spille en periode (så lenge det vanligvis tar før pcen "blacker" ut). Dersom det ikke skjer noe da, er det noe galt med skjermkortet. Send kortet inn til butikken og forklar problemet, og at du har prøvd med annet skjermkort (for å vise at du er sikker på at det er skjermkortet), så bør de ordne opp.

Lenke til kommentar

Sjekk at skjermkortet sitter skikkelig på plass, og at du har siste drivere.

Dersom du har mulighet; prøv med et annet skjermkort, eks. lån en venn sitt. Bare sett det inn, installer drivere til det og prøv å spille en periode (så lenge det vanligvis tar før pcen "blacker" ut). Dersom det ikke skjer noe da, er det noe galt med skjermkortet. Send kortet inn til butikken og forklar problemet, og at du har prøvd med annet skjermkort (for å vise at du er sikker på at det er skjermkortet), så bør de ordne opp.

skal prøve de.

Lenke til kommentar

Har prøvd å bytte pci ingang å installerte nyaste drivern men de funka fortsatt ikkje. Kjørte gpu stresstest å cpu stresstest utne att pc-en blacka ut, men kan de fortsatt ver sjermkorte?

Skjer det med andre spill?

Prøvd alt+tab ut av WoW når det skjer, eller er det ikke noe bilde?

Lenke til kommentar

Har prøvd å bytte pci ingang å installerte nyaste drivern men de funka fortsatt ikkje. Kjørte gpu stresstest å cpu stresstest utne att pc-en blacka ut, men kan de fortsatt ver sjermkorte?

Skjer det med andre spill?

Prøvd alt+tab ut av WoW når det skjer, eller er det ikke noe bilde?

Får ikkje kontakt me pc-en når den blacker ut, Alt-tab, ctrl-alt-del, alt. Sjer med andre spel også, veit ikkje ka ej skal jer.

Lenke til kommentar

har prøvd ALT, helt til ej bytta sjermkort, he spelt 2 tima uten blackout, kom te å tenke på att når ej bytta kabinett så satt ej på masse fleire vifte, å alle viftene satt ej på hk-e, så kan ver der ikkje e nokk guffe te sjermkorte eller att kabelen te hk å sjermkorte he nøke me kvarandre å jer, i so fall så går de no, tok av ett par vifte me.

Lenke til kommentar

er noe gale men strømforsyningen, den klarer ikkje å levere de den skal. Etter eg bytta kabinett satte eg alle viftene på kabinettet på hoverkortet, å de er etter de det begynte å fryse. I bunn å grunn så skal ikkje de ha nøke å sei, men strømforsyninga er sikkert dårlig. Plugga ut mange vifte å da spelte eg lenge før de frøs, så må ver nøke me de å jer.

skal sende den inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...