Aaland Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Hei! Har laget meg en nettside nå, ved hjelp av shopify! Og jeg er litt i tvil på om nettsiden min er troverdig, og trenger derfor tilbakemelding fra dere! Er et seriøst-hobbyfirma, som har holdt på i 3 mnd. Takker for alle tilbakemeldinger! iPhoneFikser.no Endret 8. oktober 2011 av edusau Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Var overraskende seriøs. Eneste jeg var skeptisk til var at mailen din var [email protected]. Du burde fint klare f.eks [email protected] - mye mer seriøst. Lenke til kommentar
emilkje Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Overraskende gjennomført. Fjern understrek fra alle elementer som ikke er interaktive, aka lenker osv. Du har nok heller ikke lov vil å bruke logoen slik den er i dag, da "eplet" er et registrert varemerke av Apple Inc. Ellers ser dette veldig bra ut. EDIT: leif Endret 10. oktober 2011 av emilkje Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Vil anbefale at du fjerner logoen til Apple umiddelbart før det får større konsekvenser! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Og sørg for at du bruker riktig navn på produktene. «iPhone 4», ikke «iPhone 4G». 1 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Trenger vel strengt talt heller ikke ha "<navn> fiks" på hvert av menyelementene heller. Holder å bare ha navnet. Lenke til kommentar
Aaland Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 Tusen takk for seriøse tilbakemeldinger! Eplet skal fjernes og jeg skal ta bort "fiks" forran hver modell. Riktige navn skal bli oppdatert fortløpende. Understreker vil jeg få fjernet og ny seriøs mail bli opprettet:-) Noe ellers som ikke tar seg ut på nett? bør jeg ha post@ eller mail@ iphonefikser.no?? Setter forresten veldig stor pris på en så "varm" velkomst for websiden min! Takk. Lenke til kommentar
weakzarn Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Minsk logoen litt og bruk en mindre fontstørrelse på menyene, samt kanskje bruk samme bakgrunn på menyen som på sidebaren til venstre? Veldig troverdig imo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå