Brun Melk Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Hei. Jeg skal kjøpe et nytt anlegg, men ikke noe superfancy stuff. Jeg har kikket på to forskjellige anlegg; men hvilket skal jeg kjøpe?: Onkyo Sony Takk for hjelpen Lenke til kommentar
awezum Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg vet om et bra anlegg som selges billig. Alt er cerwin vega uten om den ene forsterkeren. Alt nytt ligger på rundt 20-30 høvdinger, men har omtrent ikke blitt brukt i det hele tatt, støver bare ned på lagerrommet vi har hjemme. Det selges forresten for rundt 11-12 tusen. Lenke til kommentar
Brun Melk Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 Hm ok... Blir Onkyo. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Sitter å lurer på om jeg skulle kjøpt meg noe lignende selv, er ikke ute etter det råeste av det råe akkurat, men vil gjerne ha en liten oppgradering fra høyttalerne som sitter i TVen, og både det Onkyo og Sony settet så veldig fine ut. Dog er litt usikker på hvor jeg evt. skal gjøre av bak høyttalerne, da jeg ikke har mye plass å gå på her egentlig... Har du kjøpt noe enda? Hvis så, noen erfaring? Lenke til kommentar
Brun Melk Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 Har du kjøpt noe enda? Hvis så, noen erfaring? Har kjøpt Onkyo, men har ikke pakket de ut enda. Skal gjøre det snart, så skal jeg oppdatere deg! Snakket med et familiemedlem som jobber på Elkjøp, han sa at Onkyo-anlegget hadde skarpere og bedre lyd. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Okay, ja du får si ifra. Har ikke bestemt meg enda akkurat, vet bare at jeg kunne tenkt meg bedre lyd enn hva TV høyttalerne på min Sony KDL-40W4500 lager. Hadde en Denon receiver samt to front høyttalere en periode, som jeg var relativt fornøyd med, men solgte det unna for en stund tilbake. Har som sagt ikke mye plass å gå på, så vet ikke helt om jeg skal gå for et 5.1 sett helt enda, kan hende jeg nøyer meg med et 2.1 sett eller noe, men vil såklart helst ha 5.1, men er usikker på plass som sagt, mest med tanke på hvor jeg skal plassere bak høyttalerne, en ide hadde kanskje vært å feste de i veggen, om det i det hele tatt er mulig. Lenke til kommentar
Brun Melk Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2011 Er veldig fornøyd med anlegget. Etter litt forandring på innstillingene er det topp. Anbefales! Ja, du kan henge de på veggen. Det har jeg gjort. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Høres bra ut, kanskje jeg skal slå til da... Endret 17. oktober 2011 av Nitrius Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Endte faktisk opp med Canton Movie 65 her, siden elkjøp hadde dette på tilbud med en forsterker denne uka til 3300kr, ikke fått satt det opp enda dog. Edit: Bare satt opp i stereo så langt, men vet ikke om jeg er helt fornøyd, lurer kanskje på om jeg bare skal gå for et 2.1 system med tanke på plassen jeg har å gå på, kjenner jeg savner trykket jeg hadde i de 2 Dynavoice høyttalerne jeg hadde for en stund tilbake, dog hadde jo vært litt kult med surround, men vet ikke helt... Endret 19. oktober 2011 av Nitrius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå