pkg_inc Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Er det noen mobiler som har NFC på det norske markedet, eller noen som kommer i nær fremtid? Videre, kommer dette til å bli brukt i Norge i det hele tatt med det første? Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Nokia N9 er den første jeg kommer på. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Sony Ericsson X10 Mini og Mini Pro har, mener eg. Lenke til kommentar
fredrik5 Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Samsung Nexus Prime kommer nok til å bli lansert i nær fremtid(skulle bli lansert 13.okt, men pga Jobs bortgang, har de flyttet lanseringen litt). Siden dette er en utvikler mobil vil nok denne ha en nfc-chip Nå bekreftet at den får nfc chip. Kan ikke garantere at denne mobilen vil komme til Norge, men siden den forrige mobilen i "nexsus" samarbeidet (Samsung Nexus S), ble utgitt i Norge. Vil jeg også tippe at denne blir det. Forøvrig har Samsung Nexus S nfc-chip. Denne finne på det norske markedet, og koster ca 2-3 tusen kr. Om ncf kommer til å ta av i Norge er fortsatt litt usikkert, avhenger litt i om store mobilselskaper impliserer det i sine mobiler. Vet det har gått rykter i at Iphone 5 vil ha det, og hvis dette stemmer er jeg sikker på at det norske markedet vil ta det i bruk. Men det er også mange andre faktorer som vil spille en rolle her. Personlig tror jeg at det vil blir brukt i Norge i løpet av noen år maks Endret 8. oktober 2011 av fredrik5 Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 BlackBerry Bold 9900. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå