martin9 Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Hei! Har tenkt å anskaffe meg en iPad, men vet ikke om jeg skal kjøpe iPad 2 eller vente til iPad 3. Noen som har hørt noen rykter om når iPad 3 kommer? Vil ikke kjøpe 2'ern og så er den gammel med en gang.... Takk for hjelp! Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Tipper iPad 3 kommer en eller annen gang til neste år. Men for å være helt ærlig tror jeg ikke det er noen særlig vits å vente. Ifølge Macrumors er iPad midt i produktsyklusen nå. Så statistisk sett kommer ikke iPad 3 før om lag 150 dager Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 Tipper iPad 3 kommer en eller annen gang til neste år. Men for å være helt ærlig tror jeg ikke det er noen særlig vits å vente. Ifølge Macrumors er iPad midt i produktsyklusen nå. Så statistisk sett kommer ikke iPad 3 før om lag 150 dager Okei. Tror jeg blir å kjøpe 2'ern. Bli litt lenge å vente i 5 mnd. Takk for hjelpa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå