Gå til innhold

BK: Ung mann

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heller ikke min greie dette, men har nå aldri gått seriøst inn for portretter. På den annen side lar jeg meg lett beundre over de som får til noe innen denne sjangeren, lett å trives med dette bildet. Sart og forsiktig uttrykk på modellen, men samtidig vises en barsk og maskulin side. Etterbehandlingen passer perfekt, denne "cowboy-looken" synes jeg er tiltalende. Det meste stemmer hva lys og skygger angår, eneste jeg vil pirke noe ved er overgangen mellom bakgrunn og modellens høyre kinn, virker noe "hard" og kraftig markert.

Lenke til kommentar

Likte spesielt godt fargen her. Fin skyggevirkning i dette lyset.

Takk for hyggelig kommentar :)

Fargetoner og lyset gjør dette portrettet spesiellt. Når også skarpheten er på topp har jeg ingen ting å "klage" på.

Har ikke så mye erfaring med portrettfotografering men dette bildet gir meg lyst til å prøve mer på dette også.

Takk for kommentaren, og lykke til med portrett fotograferingen :)

Her synes jeg det meste stemmer, men jeg liker å ha blikkontakt med modellen så han burde stt inn i kamera. Og litt pudder på nesetippen for den har lett for å bli blank.

Jeg synes at portrett hvor modellen ikke ser inn i kamera også kan ha en fin effekt.

Høylyset på nesetippen kunne jeg retusjert, men jeg tror ikke denne karen ville likt å bli puddret på nesa :)

Et bra portrett kort og godt! Synes utsnittet er godt her. Har ikke så mye greie på portretter, men dette er i hvertfall godt teknisk. God 4'er fra meg! :)

Takk for kommentaren :)

Heller ikke min greie dette, men har nå aldri gått seriøst inn for portretter. På den annen side lar jeg meg lett beundre over de som får til noe innen denne sjangeren, lett å trives med dette bildet. Sart og forsiktig uttrykk på modellen, men samtidig vises en barsk og maskulin side. Etterbehandlingen passer perfekt, denne "cowboy-looken" synes jeg er tiltalende. Det meste stemmer hva lys og skygger angår, eneste jeg vil pirke noe ved er overgangen mellom bakgrunn og modellens høyre kinn, virker noe "hard" og kraftig markert.

Takk for kommentaren.

Ja, jeg er klar over den markeringen, og den er gjort bevist.... men det var kansje ingen god ide :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...