Fjomsen Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Hei folkens! Lenge siden nå. Noen av dere hjelp meg og plukke ut kompotenter til en gamingpc tidlig i mai og den har gått som en drøm. Midlertidig lurte jeg på noe. Hvordan installerer jeg nye oppdateringer for SlI kortet? Gjør jeg som tidligere eller er det noe annet man må gjøre. For akkurat nå når jeg kjører Rage så får jeg opp en liten feilmelding opp at gamle drivere kan få problemer og det er jeg jo vant med fra tidligere. Og det ser jeg godt i spillet også Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Du gjør som ved enhver annen driveroppdatering. Installerer ny driver oppå den gamle etter at kort nr.2 er montert Lenke til kommentar
Fjomsen Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 Jeg har lagt inn drivere som nå er utdaterte. Må jeg ta ut det ene kortet,installere drivere,sette det inn igjen og så installere dem andre driverne eller? Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Neida, bare installer driverne som vanlig. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 For kort nr 2 er det NØYAKTIG samme driveren som brukes. Er ingen separat driver for ett 560 Ti og ett 580 for eksempel, de kjører begge samme driveren og dette har vært gjort siden Riva TNT 2 og de første GeForce kortene. Lenke til kommentar
Fjomsen Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 Okey takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå