stepking2 Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 Noen som vet hvordan man endrer cpu fan speed fra automatic til 100%? Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Humm, hva står sysfan på? 100%? Lenke til kommentar
stepking2 Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 Akkurat nå har jeg bare en vannkjølingen og en eksos vifte koblet til. Vannkjøling er på 2000-2200RPM... Skal jeg prøve å bytte til en annen plugg, for vannkjølingen? Lenke til kommentar
stepking2 Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 Nå har jeg byttet til SYS_FAN3, men tviler på at det hjelper, for hvis jeg knipser i tubene, kommer lyden fortsatt . Tror jeg skal imorgen, sette pumpen direkte i en PSU-en slik at den alltid får fullt strøm.. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Den skal få nok spenning hvis du har deaktivert/satt Sys_fan til 100% i BIOS, men du kan jo alltids prøve. Hvis det ikke hjelper ville jeg tatt kontakt med forhandler. Lenke til kommentar
stepking2 Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 Da har jeg koblet vannkjølingen direkte til PSU-en og den lager fortsatt lyd... Så jeg får ringe til Komplett imorgen Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Dette er et ganske kjent problem, det er hvertfall det folk klager på i forumene til Corsair. Jeg har en H60 som bråkte som et uvær. Dette løste jeg ved å koble den til en viftestyring, senk spenningen litt, og øk den litt etter litt. Nå er den stille. Jeg vil uansett ikke anbefale den til noen, det finnes nok bedre system der ute. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Lurer på hvilken andre alternativ man har da evt? Har vurdert HD60 eller HD100. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Lurer på hvilken andre alternativ man har da evt? Har vurdert HD60 eller HD100. Samme pumpe i prinsippet. Lukket vannkjøling er ikke så veldig attraktivt på den siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå