Gå til innhold

Ny Skjerm... 100 Hz? mer?

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe en ny skjerm, til en pc til 10.000(ca)

Åssen skjerm bør jeg velge?

Noen erfaringer?

Lyst på Samsung skjerm, men ikke den billigste, da den har fått dårlig kritikk...

HK Abit NF7 V2.0

CPU AMD Athlon XP2500+ Boxed

RAM TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB Dual Pack

Harddisk Seagate Barracuda 7200 RPM 120GB 8 Mb cache

3D Sapphire Radeon 9500 Atlantis 128MB

DVD brenner/Spiller NEC DVD-brenner IDE ND-1300

Floppy Sony Sort 137

Kabinett Chieftec Matrix Medium Tower m/dør Sølv

Lydkort Integrert i HK

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samsung 959NF ville nok jeg gått for i dag. Jeg kjøpte 757NF (17" versjonen) for fire måneder siden, og er veldig fornøyd (hadde litt dårlig råd da, så jeg måtte kjøpe 17" :/). Har ikke no erfaring med Diamontron skjermer før denne, men jeg synes nå den ser helt flat ut.

Lenke til kommentar

litt rart at du bare for anbefalinger på 19" skjermer 2500 - 3000,- når du skal bruke nesten 10 000,-

Det var vel heller PC som kostet 10000 kroner.

Jeg har undersøkt litt, og synes akkurat nå at Syncmaster 959nfvirker som det beste kjøpet. Skal til å bestille den selv, iallefall. Men Om du er villig til å bruke noen tusenlapper mer enn 2400, så blir jo saken en annen.

Lenke til kommentar

Samsung Syncmaster 959 NF er utvilsomt en veldig god skjerm. Både jeg og fetteren min har denne skjermen, og vi er nå veldig fornøyde med kjøpet.

Skrev en post her tidligere at den ikke var helt flat, men det viste seg at dette er et slags "synsbedrag". Det kommer nemlig veldig an på vinkelen, ser du på skjermen ovenifra og ned, kan det virke som om skjermbildet går inn på sidene. Men ser man fra siden vil man allikevel se at skjermbildet er helt flatt. Sannsynligvis har dette synsbedraget noe med glasset å gjøre. Men man legger ikke merke til dette ved vanlig bruk, og skjermen er ekstremt god å bruke med klare og skarpe farger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...