Evakb Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) 1. Jeg har lett etter PMer fra gamle Digit, men klarer ikke å finne disse. Om jeg forsøker å skrive inn PM i det hvite feltet over diskusjonsforumet kommer jeg bare til den nye PM Inbox. Skulle veldig gjerne hatt tak i noen av de gamle PMene som inneholdt tips og gode råd. 2. Det virker ikke som om det finnes noe sted å gjøre søk i forumet. Det hadde jo vært kjekt å sjekke om andre har stilt samme spørsmål før man legger ut et nytt emne. Jeg har Digit.no som "skin" her inne. Endret 16. oktober 2011 av Evakb Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 1. Jeg har lett etter PMer fra gamle Digit, men klarer ikke å finne disse. Om jeg forsøker å skrive inn PM i det hvite feltet over diskusjonsforumet kommer jeg bare til den nye PM Inbox. Skulle veldig gjerne hatt tak i noen av de gamle PMene som inneholdt tips og gode råd. 2. Det virker ikke som om det finnes noe sted å gjøre søk i forumet. Det hadde jo vært kjekt å sjekke om andre har stilt samme spørsmål før man legger ut et nytt emne. Jeg har Digit.no som "skin" her inne. 1. Dette og de gamle forumdiskusjonstrådene på gamle digit har vært etterlyst ved oppstarten av denne nye siten, var noe det skulle sees nærmere på av admin, men ikke kommet noen avklaring ennu... 2. Har også vært etterlys uten at det er kommet til noen avklaring.... Men admin følger med på trådene her så det er mulig at de merker seg ønskene..... Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 1. Jeg har lett etter PMer fra gamle Digit, men klarer ikke å finne disse. Om jeg forsøker å skrive inn PM i det hvite feltet over diskusjonsforumet kommer jeg bare til den nye PM Inbox. Skulle veldig gjerne hatt tak i noen av de gamle PMene som inneholdt tips og gode råd. 2. Det virker ikke som om det finnes noe sted å gjøre søk i forumet. Det hadde jo vært kjekt å sjekke om andre har stilt samme spørsmål før man legger ut et nytt emne. Jeg har Digit.no som "skin" her inne. 1. Dette og de gamle forumdiskusjonstrådene på gamle digit har vært etterlyst ved oppstarten av denne nye siten, var noe det skulle sees nærmere på av admin, men ikke kommet noen avklaring ennu... 2. Har også vært etterlys uten at det er kommet til noen avklaring.... Men admin følger med på trådene her så det er mulig at de merker seg ønskene..... Takk for svar i alle fall. Merkelig at det ikke finnes en søkefunksjon i et forum forresten, antakeligvis kunne jeg funnet svaret der, men jeg gidder ikke sitte og lete gjennom alle "tråder", jaja Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Takk for svar i alle fall. Merkelig at det ikke finnes en søkefunksjon i et forum forresten, antakeligvis kunne jeg funnet svaret der, men jeg gidder ikke sitte og lete gjennom alle "tråder", jaja Har du prøvd å skrive «søk» i feltet under menyen? Hvis du prøver dette, kommer du hit. Lenke til kommentar
Terje Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Fint tips fra Runar her, jeg skal dog få på plass en klarere inngang for søk. Enig med dere om at dette burde ha kommet på plass tidligere. Angående PM fra tidligere plattform er jeg redd at disse har gått tapt, jeg skal imidlertid si ifra hvis jeg finner ut noe annet! Fikk man ikke en epost med innholdet av PM'en når man mottok en PM på forrige plattform? Dersom du ikke har slettet disse, ligger det kanskje endel der? Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 Takk for svar i alle fall. Merkelig at det ikke finnes en søkefunksjon i et forum forresten, antakeligvis kunne jeg funnet svaret der, men jeg gidder ikke sitte og lete gjennom alle "tråder", jaja Har du prøvd å skrive «søk» i feltet under menyen? Hvis du prøver dette, kommer du hit. Det har ikke falt meg inn å skrive søk her nei, det var litt ulogisk, men jeg ser jo nå at dette feltet har mange funksjoner, PM Inbox, Søk, osv. Men det står jo ikke forklart noe sted. Takk så mye for tipset!!! Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 Fint tips fra Runar her, jeg skal dog få på plass en klarere inngang for søk. Enig med dere om at dette burde ha kommet på plass tidligere. Angående PM fra tidligere plattform er jeg redd at disse har gått tapt, jeg skal imidlertid si ifra hvis jeg finner ut noe annet! Fikk man ikke en epost med innholdet av PM'en når man mottok en PM på forrige plattform? Dersom du ikke har slettet disse, ligger det kanskje endel der? Flott om søkefunksjonen kommer litt bedre fram! Jeg har ikke hatt PM til mail, så jeg har nok mistet alt som lå der. Men da vet jeg i alle fall status, slik at jeg slipper å lete mer! Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Takk for svar i alle fall. Merkelig at det ikke finnes en søkefunksjon i et forum forresten, antakeligvis kunne jeg funnet svaret der, men jeg gidder ikke sitte og lete gjennom alle "tråder", jaja Har du prøvd å skrive «søk» i feltet under menyen? Hvis du prøver dette, kommer du hit. Jeg har prøvd å søke i forumet på den måten du beskriver, men det ser ut for å fungere heller dårlig - . Jeg har søkt på to forskjellige emner - i det første tilfellet kom jeg inn på helt andre fora i systemet enn Digit. I det andre tilfellet kom jeg inn på en masse med billedkommentarer hvor søkeordet forekom, mens jeg ønsket å se hva som hadde vært diskutert i diskusjonsforumet. Jeg fant ikke noen variabler å stille inn som kunne få meg på rett spor, så dermed er jeg like langt. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Jeg har prøvd å søke i forumet på den måten du beskriver, men det ser ut for å fungere heller dårlig - . Jeg har søkt på to forskjellige emner - i det første tilfellet kom jeg inn på helt andre fora i systemet enn Digit. I det andre tilfellet kom jeg inn på en masse med billedkommentarer hvor søkeordet forekom, mens jeg ønsket å se hva som hadde vært diskutert i diskusjonsforumet. Jeg fant ikke noen variabler å stille inn som kunne få meg på rett spor, så dermed er jeg like langt. Velg deg fram i forum slik at du har digit skin.(digit.no -nederst på Forumsiden)...... Klikk på Søk-knappen oppe i bildet ca. midt på , under søkefeltet står det Vis flere alternativer, klikk dette, til høyre dukker det opp filtreringsmuligheter, klikk på rullegardinknappen, dra nedover til der du kommer til foto og video, se nedover der til du kommer til Tilbakemelding og diskusjon til digit.no, velg dette og søk så på det du leter etter, da får du iallefall det som er av stoff på det søkeordet innenfor Tilbakemeldinger og diskusjoner til digit.no Lykke til - dette var iallfall slik jeg husker at det går an, tungvindt men funker..... Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Jeg har prøvd å søke i forumet på den måten du beskriver, men det ser ut for å fungere heller dårlig - . Jeg har søkt på to forskjellige emner - i det første tilfellet kom jeg inn på helt andre fora i systemet enn Digit. I det andre tilfellet kom jeg inn på en masse med billedkommentarer hvor søkeordet forekom, mens jeg ønsket å se hva som hadde vært diskutert i diskusjonsforumet. Jeg fant ikke noen variabler å stille inn som kunne få meg på rett spor, så dermed er jeg like langt. Velg deg fram i forum slik at du har digit skin.(digit.no -nederst på Forumsiden)...... Klikk på Søk-knappen oppe i bildet ca. midt på , under søkefeltet står det Vis flere alternativer, klikk dette, til høyre dukker det opp filtreringsmuligheter, klikk på rullegardinknappen, dra nedover til der du kommer til foto og video, se nedover der til du kommer til Tilbakemelding og diskusjon til digit.no, velg dette og søk så på det du leter etter, da får du iallefall det som er av stoff på det søkeordet innenfor Tilbakemeldinger og diskusjoner til digit.no Lykke til - dette var iallfall slik jeg husker at det går an, tungvindt men funker..... Takk for hjelpen - det funker fint! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg