erikstein Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Har skaffet meg en 21" Eizo F930 crt skjerm til spilling. Har fra før en Tandberg Ergoscan 17" lcd skjerm. Kjører begge skjermen i dual oppsett hvor jeg har crt skjerm som "primary". Den takler 1600x1200 i 100hz, men når jeg kjører begge skjermene, så blir faktisk ikke bildet så klart som når jeg kun kjører crt skjermen alene...er det bare meg som "ser" feil pågrunn av lcd skjermen sitt sinnsyke 2dbilde i windows, eller kan det være noe i det? Crt'en kjører med en bnc kabel og lcd med dvi.. Kan f.eks et radeon 9800 pro kort ha et bedre bilde "sammen" enn nvidia kortet? eller har dette jevnet seg ut siden gf2/3 tiden? Selv holder jeg fortsatt en knapp på ati sine kort når det gjelder ramdac kvalitet og filter...men om jeg har noen grunn vet jeg ikke Noen som har lest/vet noe ang. dette? Kan legge til at bildet faktisk er bedre i 85hz enn i 100hz.. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Heisann! Jeg har ett GF 4 TI4400, det funker fett i dual det..etter litt konfiguering.. jeg har testa dual med ett Radeon 8500, men var mest fornøyd med gf4 kortet. vet ikke hvordan de nyere korta er. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 hadde selv et r8500 kort før i dual, syntes det ga bedre bilde jeg da..hehe, men det er jo alltid litt forskjell. Kan godt hende jeg bare "ser" feil pågrunn av lcd/crt overgang hele tida...jeg håper og tror det ihvertfall. Blir ihvertfall bedre skjermkort utover høsten. Må klarer flight sim2004 i bedre enn 1280x1024. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå