Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Skjer ereksjon ufrivillig?

KometHimmel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man er ikke automatisk god på sex. Første gangen(og ofte påfølgende samleier) er preget av nervøsitet, manglende ereksjon, hva-gjør-eg-nå og er-det-normalt situasjoner. Slapp av. Ta det rolig. Og om du er hans første må dere finne ut av ting sammen, noe dere vil, og ikke forvent stjerner og fanfare første gangen. (eller de rett etter det igjen)

Lenke til kommentar

Og AKKURAT derfor minste aldersgrense for seksuell aktivitet satt til 16 år, og at eldre personer ikke har lov til å ha seks med mindreårige. Når han er 18 år og du er 14 så vil det lett kunne være et psykologisk press som gjør at du kan ha sex mot din vilje.

Selv om du FØLER deg moden og voksen for alderen, så er det slik at det ofte ikke er tilfelle.

Du bør absolutt avslutte forholdet asap. Det der kommer det ingenting godt ut av.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Du bør avslutte forholdet fordi om du fortsetter i forholdet så vil det kun medføre mer press. Og når du selv sier at du ikke vet, ikke er sikker på om at du synes det er godt eller vet at du har lyst, da er det på tide å si nei. Om du ikke klarer å si nei, så er du i en veldig utsatt posisjon hvor grensen mellom frivillig sex og overgrep er veldig uklar.

Og her kommer aldersforskjellen mellom dere inn. Han er sannsynligvis veldig klar over hva han gjør, men du er åpenbart ikke det.

Om du ikke klarer å si nei eller avslutte forholdet selv så kontakter du en eldre person du stoler på.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er forskjell på stivhet, ja, men det trenger ikke ha noen sammenheng med hvor kraftig orgasmen er eller hvor mye som kommer ut med utløsningen.

Han er min første - og vi har bare vært ilag i ei son uke . Han har ikke fått utløsning , er det et dårligt tegn ?

Ja, du burde dumpe han, de fleste får utløsning etter 1-2 dager når de treffer en ny jente

• Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg håper for din skyld at du kødder nå, men jeg prøver å forklare deg litt likevel.

Man kan få en erigert penis ("ståkuk") av ingenting.

For å få orgasme må penis normalt stimuleres. Blir den ikke stimulert vil det normalt ikke gi en orgasme. Blir den derimot stimlert betyr det heller ikke at man vil få en orgasme, alt dette kommer an på hvor seksuelt opphisset man, lang tid man normalt trenger på å komme, hvor riktig stimuleringen foregår og hvor fort og kraftig penis blir stimulert.

Hele penishodet er følsomt, men det stemmer at enkelte steder kan være mer følsomme enn andre.

Ellers synes jeg det er helt drøyt at 18-åringen får lov til å utnytte deg seksuelt når du er såpass ung. Gjør det slutt og les litt mer om peniser og sex.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...